ورزش

حرکت تازه تیم ملی فوتبال ایران

در نشست مشترک کادر فنی و مسئولین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برنامه‌های تیم ملی ایران تا آبان ماه سال آینده مشخص و به تصویب رسید.
در این جلسه «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی ایران، تاریخ‌های پیشنهادی خود را برای برگزاری اردوهای تدارکاتی و دیدارهای دوستانه برای کسب آمادگی هر چه بیشتر جهت حضور در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی اعلام کرد و در ‌نهایت پس از بحث و بررسی و مطابقت با تقویم لیگ بر‌تر و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، طرفین با تعامل کامل به تفاهم و توافق رسیده‌اند و به این ترتیب برنامه اردو‌ها و دیدارهای دوستانه تیم ملی به این شرح مشخص شد.
تیم ملی ایران روز جمعه ۲۸ بهمن ماه جاری برای تمرینات مقدماتی و آمادگی هر چه بهتر به امارات اعزام می‌شود تا در روز پنجشنبه چهارم اسفند ماه آینده دیداری دوستانه با تیم ملی اردن در دبی داشته باشد و سپس روز جمعه پنجم اسفند ماه به تهران باز می‌گردد تا ادامه اردو تمرینی در تهران دنبال شود.
تیم ملی فوتبال ایران در روز چهارشنبه دهم اسفند ماه آینده در ورزشگاه آزادی تهران برابر تیم ملی قطر قرار می‌گیرد.
تیم ملی در روزهای جمعه چهارم لغایت یکشنبه ششم فروردین ماه سال آینده یک اردوی کوتاه مدت سه روزه بدون حضور بازیکنان تیم‌های که در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند، در تهران برگزار می‌کند.
نخستین اردوی مرحله پایانی مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ از روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه لغایت روز چهارشنبه ۲۴ خرداد با جدیت دنبال می‌شود و سه دیدار تیم ملی در این مدت برگزار خواهد شد.
تیم ملی کشورمان در روزهای ۲۱ شهریور، ۲۵ مهر و ۲۴ آبان ماه سال آینده سه دیدار مهم و سرنوشت‌ساز در مرحله مقدماتی جام جهانی دارد.

https://shoma-weekly.ir/sHuN1O