شهرستانها

حذف موانع و ضعف های اقتصادی استان روحیه جهادی می خواهد

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت:با توجه به وجود ظرفیتهای بالای اشتغالزایی در استان بوشهر باید ضعفها، موانع و تنگناها در این حوزه شناسایی و جهادی عمل شود.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: مقام معظم رهبری درباره درمان زخمهای مردم فرمودند؛ وقتی نمک بر روی زخم های مردم مینشیند باید زخم را درمان کرد، و یکی از این زخم بیکاری است.

عبدالله فاتحی در نشست بررسی وضعیت اشتغال جوانان استان بوشهر با تاکید بر توجه به زیرساختهای اشتغالزایی گفت: همه ظرفیتهای لازم برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر فراهم است و با یک مدیریت منطقی و با تدبیر و دلسوزی میتوان اشتغال لازم را محقق کرد.

وی با اشاره به وضعیت اشتغال جوانان و بیکاری جوانان استان بوشهر افزود: باید مسئولان بیکاری را ریشهکن کنند و با حفظ وحدت و همدلی جلوی سوء استفاده دشمن از برخی کاستیها را بگیرند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با تاکید بر جهادی عمل کردن در حوزه اشتغال جوانان تصریح کرد: مسئولان باید با حرکت و کار جهادی به جوانان امید دهند چراکه صاحب اصلی انقلاب همین مردم و جوانان هستند.

فاتحی با توجه به موقعیتها و زمینههای ایجاد اشتغال دراستان بوشهر تاکید کرد استان بوشهر منطقه ای صنعتی، بندری و کشاورزی و شیلاتی و دارای نیروهای جوان و تحصیلکرده آماده به کار است که انتظار میرود با تلاش بیشتر مسئولان از این ظرفیتها برای ایجاد اشتغال استفاده شود.

وی با تاکید بر تحقق مطالبات جوانان در حوزه اشتغال گفت: با توجه به وجود ظرفیتهای بالای اشتغالزایی در استان بوشهر باید ضعفها، موانع و تنگناها در این حوزه شناسایی و جهادی عمل شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر افزود: مسئولان با شناسایی ضعفها، موانع و تنگناهای موجود برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند و اگر در جامعه مشکلات داخلی نداشته باشیم آمریکا و سایردشمنان خارجی هیچ غلطی نمیتوانند کنند.

وی با اشاره به آمادگی جهادی ملت ایران برای مقابله با ترفندهای دشمنان بیان کرد: آگاه باشیم که دشمن خواهد افکار ملت به ویژه جوانها را تغییر بدهد اما ملت سرفراز ایران اسلامی همچون دوران دفاع مقدس 8ساله ومدافعان حرم اهل بیت(ع) امثال شهید حججیها در برابر توطئه دشمن میایستند و مبارزه میکنند و همه مشکلات را از سر راه پیشرفت وسربلندی این ملت برمیدارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر تاکید کرد : مقام معظم رهبری درباره درمان زخم های مردم فرمودند: وقتی نمک بر روی زخم های مردم مینشیند باید زخم را درمان کرد، و یکی از این زخم بیکاری است.

فاتحی گفت: با وجود تلاشهایی که دولتمردان صورت میدهند اما همچنان مشکلات اقتصادی در کشور زیاد است و مسئولان باید تلاش بیشتری به خرج دهند تا این مشکلات برطرف شود.

وی با توجه به اهداف شوم دشمنان نظام در سوء استفاده از مشکلات داخلی کشور بیان کرد: دشمنان میدانند که از لحاظ اقتصادی ما مشکل داریم و باید به این نکته توجه شود که رهبر معظم انقلاب اسلامی، از سال 79 تا کنون ، نزدیک به 17 سال است، موضوع اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید مطرح میکنند.

https://shoma-weekly.ir/Pl6c4l