شهرستانها

حبیبی ارتباط تنگاتنگی با مراجع تقلید داشت

دبیر حزب موتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحوم حبیبی ارتباط تنگاتنگی با مراجع معظم تقلید و شخصیت‌های نظام داشتند که پیام‌های تسلیت مراجع و شخصیت‌های نظام حاکی از این است که مرحوم حبیبی عمر خود را در راه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی سپری کرد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: مرحوم محمد نبی حبیبی یار صدیق همیشگی انقلاب و از پیشتازان مبارزه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود که در ایام فاطمیه حضرت زهرا (سلام الله علیها) و در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دیار معبود شتافت.

علی محمد دانشی به پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی درگذشت مرحوم حبیبی اشاره کرد و افزود: دراین پیام محبت آمیز معظم له وی را از کارگزاران خدمتگزار نظام و فعالان صدیق عرصه‌های سیاسی و اجتماعی انقلاب یاد کردند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مرحوم حبیبی ارتباط تنگاتنگی با مراجع معظم تقلید و شخصیت‌های نظام داشتند که پیام‌های تسلیت مراجع و شخصیت‌های نظام حاکی از این است که مرحوم حبیبی عمر خود را در راه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی سپری کرد.

دانشی ادامه داد: مرحوم حبیبی در دهه‌های پس از انقلاب اسلامی تا پایان عمر، یاری دلسوز برای مرحوم امام (رحمه الله علیه) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و همراه همیشگی روحانیت و از خدمتگزاران صادق مردم شریف ایران اسلامی بود.

وی صراحت لهجه، دفاع به‌هنگام از حق مردم و پایمردی بر مواضع ولایی و انقلابی را از بارزترین ویژگی‌های مرحوم حبیبی عنوان کرد وگفت: ایشان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در سنگرهای مختلفی از جمله در مسئولیت استانداری تهران، فارس ،خراسان و همچنین شهرداری تهران منشأ خدمات و آثار بسیار بوده است.

https://shoma-weekly.ir/tGCSDX