ورزش

جیب خالی و پز عالی

ما خیلی نگران شدیم که دیدیم حاجی تو این سن و سال مجبوره این جوری بپره! حاجی‌جون آخه نونت نبود! آبت نبود! دروازه‌بانی کردنت تو این سن چی بود؟ حتماً تصدیق می‌فرمایید که عکس‌ها اعجاب انگیزند. نه! شما شیرجه حاجی رو نگاه‌کن! فکر می‌کنی تو اون لحظه به چی فکر می‌کرده؟ لابد به اینکه حالا که رحمتی از تیم‌ملی کناره‌‌گیری کرده! دیگه نوبت منه! بنا بر این کروش یادت باشه، حاجی باید باشه!
فردوس عادلی پور- بالاخره بدهی باشگاهها اعلام شد. لیگبرتریها 5 میلیارد و 535 میلیون و 172 هزار و 677 تومان و لیگ یکیها 7 میلیارد و 40 میلیون و 647 هزار و 72 تومان بدهکارند!  به این میگن بحران مالی!  و این ارقام به این بحران دامن میزند. جالب است که باشگاههایی که سطح اول و دوم فوتبال ایران را میچرخانند در مجموع 12 میلیارد و 575 میلیون و 819 هزار و 749 تومان بدهکارند!  باشگاههای لیگ یکی مثل نساجی مازندران و برق شیراز و استقلال اهواز و ابومسلم خراسان بالای یک میلیارد تومان بدهکارند و حتی جمع بدهی سه باشگاه نساجی مازندران و استقلال اهواز و ابومسلم خراسان از بدهی‌‌های استقلال و پرسپولیس بیشتر است!  استقلال یک میلیارد و 72 میلیون تومانی بدهی دارد و پرسپولیس 921 میلیون و 283 هزار تومان زیر بدهی است!  کسی هم نیست که بگوید جیب خالی و پز عالی؟!  بیچاره کمیتهانضباطی!  تهدید‌‌های نرمی کرده که از لیگ بعدی محروم میشوید و از این حرفها!  اما اگر قرار بود اینها کارساز باشد که تا حالا شده بود.

 

   حاجی باید باشه

ما خیلی نگران شدیم که دیدیم حاجی تو این سن و سال مجبوره این جوری بپره!  حاجیجون آخه نونت نبود! آبت نبود! دروازهبانی کردنت تو این سن چی بود؟ حتماً تصدیق میفرمایید که عکسها اعجاب انگیزند. نه!  شما شیرجه حاجی رو نگاهکن! فکر میکنی تو اون لحظه به چی فکر میکرده؟ لابد به اینکه حالا که رحمتی از تیمملی کناره‌‌گیری کرده! دیگه نوبت منه! بنا بر این کروش یادت باشه، حاجی باید باشه!

 

   میلیاردر‌‌های بیمایه

«بحث استعفای طالقانی و فتحا...زاده تنها در رسانهها مطرح شده و هیچ بحثی بهصورت مکتوب یا شفاهی به حوزه وزارتی نرسیده است.» باشه آقای وزیر ورزش، ما باور کردیم، پول کی میرسه؟ «اینکه وزارت ورزش پول ندارد، حرف درستی نیست. ما در راستای اقتصاد مقاومتی بحث کاهش هزینهها را در دستور کارمان قرار دادیم.» آخی!  پس پول رحمتی و جباری و نکونام و بنگر و جلال حسینی رو این بیچارهها از کجا باید بیارن؟ «قرار شده بانکها به آنها وام بدهند.» پس استقلال چی که همه امیدش به پرداخت نزدیک به 5 میلیارد طلبشان از سوی وزارت ورزش است که با این حرف‌‌های شما، به این زودیها وصول نمیشود. استقلالیها از ابتدای سال مدعی هستند در توافق با وزیر ورزش قرار بوده تا 50 درصد هزینههایشان را خودشان تأمین کنند و باقی این بودجه از طریق وزارتخانه تأمین شود. آنها میگویند تا امروز تنها 2 میلیارد از 8 میلیاردی که وزارت ورزش قرار بوده در اختیارشان بگذارد را گرفتهاند. این ادعای مشابه را هم پرسپولیسیها دارند ولی چون پرسپولیس در لیگ آسیا نیست امسال کمتر با مشکلات مالی روبهرو شده است و همه اینها یعنی اینکه پول نمیدیم آقا، مگه زوره؟

https://shoma-weekly.ir/HwHDH0