شهرستانها

جوانگرایی شاخصه اصلی جریانات ارزشی در بوشهر است

جوانگرایی شاخصه اصلی جریانات ارزشی در این استان است، چرا که عقیده داریم نیروهای باتجربه با مشاوره دادن به نیروهای جوان، زمینه را جهت خدمت آن‌ها فراهم می‌کنند.
معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی بوشهر گفت: جوانگرایی شاخصه اصلی جریانات ارزشی در این استان است، چرا که عقیده داریم نیروهای باتجربه با مشاوره دادن به نیروهای جوان، زمینه را جهت خدمت آنها فراهم میکنند.

محمود خدری با اشاره به اتحاد اصولگرایان گفت: اجماع اصولگرایان حول محور جامعتین است و در استان بوشهر نیز اکثریت قریب به اتفاق نیروهای ارزشی و اصولگرا این محوریت را پذیرفتهاند، چرا که اتحاد و وحدت آنها برای ورود دوباره نیروهای ارزشی به بدنه مدیریتی کشور امری ضروری است.

وی درباره پوستاندازی و جوانگرایی در حزب موتلفه اسلامی و دیگر تشکلهای اصولگرا در استان بوشهر گفت: خوشبختانه اکثریت قریب به اتفاق اعضاء این تشکل اصولگرا و دیگر تشکلهای همسو با جریان اصولگرایی نیروهای جوان، تحصیل کرده و متعهد هستند و هر روز بر تعداد این عزیزان برای ورود به تشکلهای اصولگرا و ارزشی در استان ولایتمدار ما اضافه میشود و جوانگرایی شاخصه اصلی جریانات ارزشی در بوشهر است، چرا که عقیده داریم نیروهای با تجربه با مشاوره دادن به نیروهای جوان، زمینه را جهت خدمت آنها فراهم میکنند.

خدری به تشریح تشکل «ندا» توسط اصلاحطلبان پرداخت و گفت: واگرایی در تشکلهای اصلاحطلبان بسیار زیاد است و هر روز آنها با چالش و تفرقه میان اعضاء خود روبه رو میشوند که تشکل «ندا» نمونه جدیدی در بین آنها است که نیروهای جوان را از آنها جدا میکند

https://shoma-weekly.ir/iEpnYA