شهرستانها

جوانان مؤتلفه اسلامی نقشه راه را پیش چشم داشته باشند

اگر ما این نقشه راه را همان‌طوری که الحمد الله در این پیشتازی، حزب مؤتلفه اسلامی و بزرگانی مثل علما و آقای عسگراولادی بوده اند ادامه دهیم و امروز نیز شما که وارث آن میراث معنوی و سیاسی الهی هستید انشاالله می توانید در سطح و طراز یک حزب واقعی اسلامی عمل کنید
جلسه نشست عمومی حزب مؤتلفه اسلامی استان اصفهان پیرامون مباحث اخلاقی- اعتقادی با سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین سید حسین بهشتینژاد در سالن مجتمع آموزشی امیرالمومنین برگزار شد.

در این جلسه که با حضور پیشکسوتان و اعضا و جوانان حزب تشکیل شد حجه الاسلام والمسلمین بهشتینژاد ضمن پرداختن به مباحث اخلاقی و اعتقادی در توضیح مهمترین ویژگی های حزب مؤتلفه اسلامی گفت: معتقدم که مهمترین ویژگیهای حزب مؤتلفه اسلامی در خاستگاه اصلی و بدو تولدش دو چیز بود. افرادی که دور هم جمع شدند و مرکزیت اصلی را تشکیل دادند درآن حال و هوای طاغوت جز به رضای خدا و انجام وظیفه نمی اندیشیدند. این افراد خودشان ادعایی نداشتند و به مرجعیت می اندیشیدند ،آنها می دیدند که امام (ره) چه میگویند، افرادی همچون مرحوم آقای عسگراولادی و عزیزان دیگر متعبد به حضرت امام (ره) و مرجعیت پیرامون ایشان بودند.

وی در ادامه افزود: اگر ما این نقشه راه را همانطوری که الحمد الله در این پیشتازی، حزب مؤتلفه اسلامی و بزرگانی مثل علما و آقای عسگراولادی بوده اند ادامه دهیم و امروز نیز شما که وارث آن میراث معنوی و سیاسی الهی هستید انشاالله می توانید در سطح و طراز یک حزب واقعی اسلامی عمل کنید و به کمک خداوند و با این دو چراغ فروزان” اخلاص و تبعیت از نقشه راه که به نقشه راه ائمه معصومین صلوات الله علیهم اجمعین بر می گردد از تمامی فتنه ها که شکل گرفته و خدای ناکرده در حال شکل گرفتن است با عنایات خاص خداوند و امام عصر ارواحنا فدا عبور نمائید.

https://shoma-weekly.ir/KNkG34