شهرستانها

جوانان در تشکل‌های سیاسی در اولویت هستند

موفقیت جوانان اگر با اخلاص همراه باشد می‌تواند آینده را تضمین کند. وی ضمن اشاره به تلاشهای مرحوم عسکراولادی و مرحوم پرورش و برشمردن برخی از ویژگی‌های آنان، این دو بزرگوار را الگوی جوانان دانست و از حضار خواست ضمن حفظ روحیه مطالبه‌گر خویش از حاشیه‌ها دوری کنند و با جدیت در تحصیل همراه با اخلاص و اعتقاد و بدون ازدست‌دادن فرصت‌ها به پیشرفت علمی کشور کمک کنند.
مراد کاظمی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در کارگاه آموزشی یک روزه واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری که با هدف ارتباط بیشتر با دانشگاهها و تشکلهای اصولگرای استان برگزار گردیده و با حضور جوانان فعال و رابطین شهرستانها برپا شده بود اظهارداشت: در تشکلها، باید جوانان در اولویت باشند؛ زیرا آینده کشور در دست جوانان خواهد بود؛ وی در ادامه ضمن تشریح موارد مربوط به تاریخچه، سازمان و انواع فعالیتهای مؤتلفه اسلامی، گزارشی نیز از شورای انتخابات این تشکل و روند اقدامات صورت گرفته جهت وحدت و انسجام اصولگرایان ارائه نمود. کاظمی در قسمت پایانی سخنانش به سوالات و ابهامات کتبی و شفاهی که توسط حاضرین در جلسه طرح شد، پاسخ داد.

دکتر شهرام محمدی عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد نیز که مهمان حزب مؤتلفه اسلامی و سخنران مدعو این نشست بود درخصوص معیارهای پیشرفت منطقی و مبتنی بر واقعیت و همینطور بازنگری در تعاریف محرومیت و تعریف شاخصهای آن و نیز پیرامون نگاه مدیران بعد از انقلاب نسبت به استان مطالبی ارائه و مورد بررسی قرار داد.

محمدی در ادامه به بررسی و انتخاب الگوهای محرومیت زدایی و نیز اهمیت توجه به مسائل تولید در مناطق محروم پرداخت.

علی یوسف پور، صاحب امتیاز روزنامه سیاست روز و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی دیگر از سخنرانان این کارگاه گفت: موفقیت جوانان اگر با اخلاص همراه باشد میتواند آینده را تضمین کند. وی ضمن اشاره به تلاشهای مرحوم عسکراولادی و مرحوم پرورش و برشمردن برخی از ویژگیهای آنان، این دو بزرگوار را الگوی جوانان دانست و از حضار خواست ضمن حفظ روحیه مطالبهگر خویش از حاشیهها دوری کنند و با جدیت در تحصیل همراه با اخلاص و اعتقاد و بدون ازدستدادن فرصتها به پیشرفت علمی کشور کمک کنند.

وی در خصوص وحدت اصولگرایان افزود: با تشکیل شورای اصولگرایان و سه تشکلی که بانی این حرکت ارزشمند شدهاند امید است روی فهرست داوطلبان به اجماع برسند. یقینا اصولگرایان در انتخابات پیش رو موفق خواهند شد.

علی باقری مسئول واحد جوانان حزب مؤتلفه استان ضمن گزارش فعالیت این واحد اهداف برگزاری این کارگاه را ارتباط واحد جوانان با دانشگاهها از طریق تشکلهای دانشجویی، جذب جوانان و فعالنمودن واحدهای شهرستانی عنوان کرد.
https://shoma-weekly.ir/OkgCy9