شهرستانها

جوانان انقلابی مقابل طرح «پاییز انقلاب» دشمن، جهاد کنند

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه انقلابی‌‌ها خودشان را برای تحقق نظام اسلامی هزینه کرده‌اند گفت: جهادگران برای پیروزی انقلاب اسلامی و مقابله با ترفندهای دشمنان بدون هیچ مطالبه‌ای برای انقلاب جهاد و خودشان را در این راه هزینه کرده‌اند
آیت‌الله صفایی‌بوشهری با بیان اینکه این حزب نقش مهمی در براندازی کاخ ستم شاهی به رهبری امام راحل داشته است اظهار داشت: فعالیت حزب موتلفه اسلامی در زمان رژیم ستمشاهی کاری بسیاری سخت و اثرگذار بود که نتیجه آن در 22 بهمن سال 57 که پیروزی انقلاب اسلامی بود رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، جمعی از جوانان عضو حزب مؤتلفه اسلامی از سراسر استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر این نکته که جهاد اکبر برای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب آغاز شده تصریح کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی استکبار اکنون رسالت جهادگران در این عرصه بسیار مهم است چرا که دشمن، جوانان و خانواده‌ها را هدف قرار داده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه انقلابی‌‌ها خودشان را برای تحقق نظام اسلامی هزینه کرده‌اند گفت: جهادگران برای پیروزی انقلاب اسلامی و مقابله با ترفندهای دشمنان بدون هیچ مطالبه‌ای برای انقلاب جهاد و خودشان را در این راه هزینه کرده‌اند.

آیت الله صفایی‌بوشهری با بیان اینکه دشمن در پی ریزش نیروهای انقلابی به ویژه در عرصه جوانان و نوجوانان است، افزود: دشمن طراحی پاییز انقلاب اسلامی کرده که بتواند جوانان و نوجوانان را از انقلاب دور کند که در این راستا رسالت مهم و سنگینی بر دوش انقلابی‌هاست.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دشمن درصدد تغییر رویه و روحیه نظام فرهنگی و سیاسی است، خاطرنشان کرد: اقدامات مهم زیربنایی در استان بوشهر برای بصیرت‌افزایی و تقویت بنیه اعتقادی انجام شده است.

امام جمعه بوشهر از توسعه فضاهای حوزه علمیه در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های حوزه علمیه مورد توجه قرار دارد به گونه‌ای که 39 هزار متر مربع به فضاهای مدارس و حوزه‌های علمیه استان بوشهر افزوده شده است.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به طرح‌های اشتغالزایی در استان بوشهر گفت: این استان در حوزه صنعت نفت و گاز از ظرفیت بالایی برخوردار است که سرمایه‌گذاری در توسعه صنایع پایین دستی باید در دستور کار قرار بگیرد.

https://shoma-weekly.ir/rsYbCm