شهرستانها

جهاد تبیین هموار کننده مسیر گفتمان «عدالت درجمهوریت»

حزب موتلفه اسلامی استان قزوین به مناسبت سفر رییس جمهور به این استان بیانیه ای خطاب به آیت الله رییسی صادر کرد.
حزب موتلفه اسلامی استان قزوین به مناسبت سفر رییس جمهور به این استان بیانیه ای خطاب به آیت الله رییسی صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه با اشاره به اینکه حضرتعالی در نشست های با نخبگان وقتی در برابر این پرسش قرار گرفتید که گفتمان دولت شما چیست در سه کلمه فرمودید«عدالت در جمهوریت است» آمده است: شما نیک می دانید در طول تاریخ اسلام و جهان کسی که چنین گفتمانی را مطرح کرد امیرالمومنین علی علیه السلام بود که به جرم طرح این گفتمان در برابر سه جبهه «ناکثین»،«قاسطین»،«مارقین» قرار گرفت.

بیانیه می افزاید: کسی که پرچم عدالت را بردارد، اولین کسانی که در برابر او خواهند ایستاد برخی افرادی هستند که با او بیعت کرده و به او رای داده اند و زیر بیعت خود خواهند زد. دومین جماعت کسانی هستند که با اجرای قسط و عدالت مخالفند و می خواهند به غارتگری های خود ادامه دهند و سومین جماعت احمق هایی هستند که قدر امام عادل را نمی دانند و گرفتار جهل و گمراهی مفرط می باشند.
در بخش دیگری از بیانیه حزب موتلفه اسلامی استان قزوین تصریح شده است: یک تفاوت موقعیت و وضعیت درزمان ما با دوران حضرت علی علیه السلام، وجود دارد و آن اینکه این سه جماعت از یک حمایت نیرومند و جدی از سوی قدرت های جهانی برخوردارند که در زمان حضرت امیر علیه السلام، برخوردار نبودند.
در ادامه بیانیه آمده است: شیوه و روش حضرت در برخورد با این سه جماعت «روشنگری» و حضور نیرومند در وادی «جهاد تبیین» بود و توانست شمار زیادی از دشمنان خود را از مهلکه خیانت به مردم و رفتن به جهنم نجات دهد که دولت شما به طور اعم شامل، وزرا و معاونین و روابط عمومی ها، در این جهاد تبیین حضور ندارند و در مورد وقایع و سنگ اندازی ها و تشویش اذهان از سوی دشمن و مخالفین، حضور به هنگامی دیده نمی شود.
بیانیه تاکید می کند: البته خود شما در این عرصه خوب حاضر می شوید اما همکاران شما در این مورد دچار کم کاری هستند
.

متن کامل این بیانیه را می توانید در پایگاه هفته نامه به آدرس www.shoma-weekly.ir مطالعه کنید.

https://shoma-weekly.ir/2w0SCw