شهرستانها

جمهوری اسلامی موتور محرک ملل مسلمان جهان را تقویت می کند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سمنان گفت: آرمان ها و ارزش های انفلاب برای همه مردم مقدس است و ما کمترین چرخشی از آنها نخواهیم داشت.
حسن خرمیان در گفتگو با «شما» گفت: با عنایت به سخنان رهبر معظم انقلاب یکی از آفت هایی که در سر راه نظام قرار دارد، عقب نشینی و وادادگی سیاسی است، انقلاب ما توسط مردم فهیم و با انگیزه الهی و با شور انقلابی و به دنبال ظلم های فراوان از طرف جباران رژیم پهلوی برپا شد و تا کنون هم با همان انگیزه به پیش می رود.

وی در ادامه افزود: بیداری اسلامی خود پدیده ای است که شروع آن با الهام از انقلاب اسلامی ایران بوده است و در واقع موتور حرکت ملل مسلمان جهان را جمهوری اسلامی روشن و تقویت می نماید، بنابراین دفاع از ارزشها توسط مردم و مسئولین از مسلمات است چرا که آرمان ها برایمان مقدس است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و یادآوری جنایات استکبار جهانی با دست نشاندگی صدام بعثی  یادآور شد، آمریکا در طول هشت سال جنگ علیه ایران اسلامی از هیچ ترفندی صرف نظر نکرد و نتیجه این همه جنایت او از دست رفتن جوانان این مرز و بوم است لذا خونبهای این عزیزان، استقرار جمهوری اسلامی است پس ما بهای زیادی
پرداخته
ایم بنابر این ملت ایران با رهبریت مقام عظمای ولایت با جدیت اجازه نخواهد داد تا کوچکترین تغییری در اهداف و آرمان ها ایجاد شود.

خرمیان در خاتمه افزود، همانگونه که ملت عزیز با تمام توان و با الهام از فرامین رهبری پاسدار انقلاب و ارزش ها بوده است، مطمئنیم جوانان و نوجوانان این مرز و بوم نیز در آینده ذره ای از مواضع به حق خودشان در برابر همه دشمنان کوتاه نمی آیند.

https://shoma-weekly.ir/xXub0f