شهرستانها

جمهوری اسلامی ایران مدافع ارزش‌های دینی است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان و رئیس ستاد اقامه نماز خوزستان گفت: جمهوری اسلامی ایران مدافع سرسخت ارزش‌های اسلامی است.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان و رئیس ستاد اقامه نماز خوزستان گفت: جمهوری اسلامی ایران مدافع سرسخت ارزشهای اسلامی است.

سید موسی بلادیان، رئیس ستاد اقامه نماز خوزستان، در همایش سرا سری نماز استان خوزستان که در محل سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به اینکه به معنی واقعی با چشمانداز در حوزه نماز فاصلهداریم، ابراز داشت: عدم برگزاری جلسات و تألیف کتابها سبب میشود که تهاجم عوامل ضدانقلاب بیشتر موفق واقع شود.

وی با اشاره به اجلاس سرا سری اقامه نماز سال گذشته و پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی، ادامه داد: ولی امر مسلمین در این پیام گفتند که «همه بدانند که یکی از مؤثرترین راهها برای کاستن آسیبهای اجتماعی، ترویج نماز است. به اینکه حتی یک نفر از جوانان و نوجوانان کشور، در نماز سهلانگاری نکند همت گمارید» و باید در این جهت گام برداشت.

رئیس ستاد اقامه نماز خوزستان بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مدافع سرسخت ارزشهای اسلامی است، اظهار داشت: بسیاری از جوانان ها و نوجوانهای بااخلاق از سهلانگاری نسبت به نماز پرهیز میکنند.

این فعال سیاسی با تأکید بر اینکه با رفتاری دوستانه، مخلصانه و بدون استفاده از زبان و از طریق عمل افراد را به اقامه نماز جذب کنیم، گفت: چه عاملی سبب شده که اطرافیان اهل نباشند؟ دلیل بینماز آنان چیست؟

بلادیان بابیان اینکه در خصوص نماز نباید کوتاهی کرد چراکه در قیامت همه باید پاسخگوی خداوند باشند، خاطرنشان کرد: از همه فعالان عرصه نماز که در این مسیر قدم برمیدارند تشکر میکنم.

https://shoma-weekly.ir/ZQxYON