ورزش

جمعیت حامیان هواداران فوتبال یکی از ارکان اصلی فوتبال است

کفاشیان: یکی از ارکان اصلی فوتبال کشور جمعیت حامیان هواداران فوتبال است


رئیس فدراسیون فوتبال گفت: یکی از ارکان اصلی فوتبال کشور جمعیت حامیان هواداران فوتبال است که بنده با تمام وجود این جمعیت را در فوتبال حس می‌کنم.
علی کفاشیان در دیدار نوروزی با هیأت مدیره جمعیت حامیان هواداران فوتبال که در محل آکادمی فوتبال برگزار شد، گفت: جمعیت حامیان هواداران فوتبال در بازیهای تیم ملی و جام باشگاه‌های آسیا به ویژه در بازی حساس تیم ملی ایران و بحرین وظایف خود را به خوبی و به نحو احسن انجام داد و همکاری بسیار خوب و نزدیکی با کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال دارد به همین دلیل فدراسیون فوتبال از این جمعیت حمایت می‌کند.
وی افزود: زمانی که رئیس فدراسیون دو و میدانی بودم، پیش خود می‌گفتم؛ چرا این همه به فوتبال اهمیت می‌دهند، اما وقتی که معاون سازمان تربیت بدنی شدم، دریافتم بیش از 90 درصد توجه مردم به فوتبال است، پس فوتبال خواسته مردم است که ما به عنوان مسئولین فوتبال باید به خوبی وظایف‌مان را انجام بدهیم تا فوتبال پیشرفت کند و دل مردم شاد شود. در آغاز این جلسه «محمدرضا تهرانی»، مرتضی احمدی، سردار غلامرضا سعادتی و ساسان سیاح طاهری از اعضای هیات رئیسه جمعیت حامیان هواداران فوتبال پیرامون برنامه‌ها و فعالیتهای خود در سال جاری مطالبی را بیان کردند و از ریاست فدراسیون فوتبال خواستند تا این جمعیت را در انجام برنامه‌های خود یاری کنند.


https://shoma-weekly.ir/tRKcU4