شهرستانها

جریان فتنه و انحرافی خط قرمز اصولگرایان است

جریان فتنه و جریان انحرافی خط قرمزهای اصولگرایان هستند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: جریان فتنه و جریان انحرافی  خط قرمزهای اصولگرایان هستند و این‌ها هم به شدت در تلاش هستند تا در این وادی وارد شوند و حرکت کنند، مدت‌ها است که اتاق فکر تشکیل داده‌اند.
 احمدعلی مقدم  در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در کرمان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در انتخابات مجلس اختلاف مبنایی و اساسی در بین اصولگرایان وجود ندارد، اما اختلاف سلیقه است و این در همه گروه‌ها، دسته‌ها، صنوف و قشرها وجود دارد.
وی افزود: همه جناح‌های اصولگرا تلاش می‌کنند به یک وحدت حداکثری برسند.
مقدم با اشاره به اینکه در این دوره اتفاقا به یک وحدت حداکثری رسیدیم، ابراز داشت: فقط یک تشکلی به نام جبهه پایداری است که به اردوگاه جبهه متحد اصولگرایی نپیوسته و آن هم ما همیشه گفته‌ایم، آغوش باز است و در خدمت هستیم و یک مقدار هم معطل آقایان شدیم برای آمدن به جبهه اصولگرایی و اکنون هم قطار جبهه اصولگرایی در حال حرکت است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان تصریح کرد: هر تشکل و گروه سیاسی اصولگرا که بخواهد سوار این قطار شود، هیچ مشکل خاصی وجود ندارد اما باید ساز و کار جبهه متحد اصولگرایان را بپذیرد.
مقدم عنوان کرد: جبهه پایداری اعتقادات خاص خودش را دارد و یک شرط‌هایی برای پیوستن به جبهه متحد اصولگرایی دارد و هر کس نظر و اعتقادش برای خودش محترم است و هیچ اصراری به این قضیه نداریم اما خیلی تمایل داریم و استقبال می‌کنیم تا این عزیزان به جبهه متحد اصولگرایان بپیوندند.
وی گفت: حرکت‌هایی در سطح کشور انجام می‌شود تا همه اصولگرایان به یک لیست واحد برسند و اگر به یک لیست واحد برسیم، دیگر هیچ نگرانی نیست و هیچ حرکتی هم نمی‌تواند ما را تهدید کند.
مقدم با اشاره به اینکه رقیب اصلی اصولگرایان خط قرمزها هستند، افزود: جریان فتنه و جریان انحرافی خط قرمزهای اصولگرایان هستند و این‌ها هم به شدت تلاش دارند در این وادی وارد شوند و حرکت کنند، مدت‌ها است که اتاق فکر تشکیل داده‌اند.
وی گفت: ما استراتژی آنها را می‌دانیم چه هست و همچنین اصلاح‌طلبان که عده‌ای از آنها با این گروه هستند و بعضی جاها با هم به یک نوعی اتفاق نظر دارند.
مقدم اذعان داشت: ما هم اعتقاد داریم، همه این‌ها به میدان می‌آیند و خودشان هم می‌دانند، حرف‌هایی که می‌زنند، مبنی بر اینکه تحریم می‌کنیم و نمی‌آییم، این‌ها یک بُلوف سیاسی است و خودشان هم می‌دانند اکنون هیچ راهی برای آمدن به میدان انتخابات و عرصه سیاسی ندارند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان بیان داشت: اصلاح طلبان می‌دانند اگر وارد میدان انتخابات نشوند به تدریج حذف می‌شوند و این‌ها نمی‌خواهند، خودشان را حذف کنند و می‌خواهند در میدان بیایند و باشند.
مقدم با اشاره به اینکه حافظه تاریخی ملت ما بسیار قوی است، افزود: حضور مردم ما در جریان‌های سیاسی به ویژه در دو سال گذشته خیلی قوی است و چه گذشت در این دو سال بعد از انتخابات و اصلاح‌طلبان چه کردند، حدود 10 ماه این مملکت را به آشوب کشاندند و هیچ قانونی را هم قبول نداشتند و قانون‌شکنی کردند.
وی گفت: اکنون خیلی جالب است که همه آنها دم از قانون‌مداری و دفاع از ولایت و مقام معظم رهبری می‌زنند و مردم خوب می‌دانند، اکنون به دلیل حضور در صحنه انتخابات و تبلیغات انتخاباتی این حرف‌ها نمایشی بیش نیست.

https://shoma-weekly.ir/cm8aq8