شهرستانها

جریان فتنه در هیچ جای کشور دکتر آل اسحاق توان نفوذ ندار

کاندیدای حزب موتلفه اسلامی در یازدهمین دوره ریاست جمهوری در نشست خبری با اصحاب رسانه در اصفهان با بیان اینکه ما در این حزب فصل الخطابی داریم و اگر در این مکانیسم به مشکلی برخوردیم از آن استفاده می‌کنیم، افزود: حرف روحانیت فصل‌الخطاب ما است و این کار نیاز به جلب اعتماد دارد.
کاندیدای حزب موتلفه اسلامی در یازدهمین دوره ریاست جمهوری در نشست خبری با اصحاب رسانه در اصفهان با بیان اینکه ما در این حزب فصل الخطابی داریم و اگر در این مکانیسم به مشکلی برخوردیم از آن استفاده میکنیم، افزود: حرف روحانیت فصلالخطاب ما است و این کار نیاز به جلب اعتماد دارد.

آلاسحاق همچنین در پاسخ به سئوالی در مورد حضور جریانها و خطوط فکری که هنوز مشخص نشده و احتمال دارد جریان فتنه و انحرافی باشند، اظهار کرد:جریان فتنه در هیچ کجای کشور نمیتواند نفوذ کند و شک نکنید که نظامات حقوقی و قضایی پشتیبان قضیه هستند.

وی افزود: این جریان هزینههای زیادی را به کشور متحمل میکند اما باید میان اصلاحطلبان و جریان فتنه تفکیک قائل شویم و به عنوان مثال آقای عارف فقط در حوزه تشخیص و یک فرد اصلاح طلب هستند.

کاندیدای حزب موتلفه اسلامی در یازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: به یقین نظام اجازه حضور به فتنهگران نمیدهد اما حضور سلایق مختلف باید طبق دستور رهبری و با همدلی انتخابات شکل بگیرد.

وی در بخشی از صحبتهای خود با اشاره به جدا شدن سیاستهای اعتباری و ارزی از سیاستهای مالی اظهار کرد: بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار باید استقلال داشته و به عنوان صندوق ذخیره نباشد و مفهوم این قضیه جدایی ارزی و اعتباری از سیاست مالی است.کاندیدای حزب موتلفه اسلامی در یازدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: ما فکر میکنیم بسترهای لازم و امکان برنامه ریزی منسجم برای پیشرفت و توسعه کشور وجود دارد.

https://shoma-weekly.ir/DjavJO