شهرستانها

جریان اصولگرایی در کرمانشاه به سمت همگرایی و ائتلاف پیش می رود

اصولگرایان در کشور و البته استان کرمانشاه در حال نگرشی به درون برای یک بازسازی ساختاری و یک آسیب شناسی بر مبنای نقد درون گفتمانی هستند که تا کنون با توجه به نشست ها و گفتگو های انجام شده فضا را مثبت ارزیابی می کنم
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه گفت: جریان اصولگرایی به سمت همگرایی و ائتلاف برای بازسازی وتجدید قوا در راستای محقق شدن منویات مقام معظم رهبری پیش می رود و برای رسیدن به نتیجه به تکلیف عمل خواهد کرد.

محمد کرمی راد اظهار داشت: اصولگرایان در کشور و البته استان کرمانشاه در حال نگرشی به درون برای یک بازسازی ساختاری و یک آسیب شناسی بر مبنای نقد درون گفتمانی هستند که تا کنون با توجه به نشست ها و گفتگو های انجام شده فضا را مثبت ارزیابی می کنم.

کرمی راد گفت: انسجام اصولگرایان در حوزه های مختلف برای تحقق منویات مقام معظم رهبری قابل تعریف است و این موضوع مطرح نیست که فقط یک رویکرد انتخاباتی مورد نظر باشد. هدف همگرایی جبهه جریان انقلاب برای حرکت سریع در مسیر اعتلای همه جانبه است.

وی خاطر نشان کرد: تجربه های چند سال اخیر در جریان اصولگرایی نشان می دهد که درک به موقع منویات مقام معظم رهبری و تصمیم به هنگام باید در دستور کار باشد تا بتوان به وقت نیاز تصمیم درست را گرفت.

نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: آنچه که مسلم است جریان اصولگرایی در استان به سمت اجماع نظر برای آینده ای روشن پیش
میرود و امیدواریم که این همگرایی با منجر شدن به یک ائتلاف کار را در عرصه های مختلف ساده تر کند.

https://shoma-weekly.ir/ItA31R