شهرستانها

جام زهر دهندگان به امام نقشه های خطرناکی طراحی کرده‌اند

می‌خواهند تفکر استبداد خواندن ولایت فقیه و به حاشیه راندن رهبری وزیر سوال بردن مسائلی همچون حکم حکومتی رهبری را احیاء کنند.
آیت الله مهمان نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با دبیرکل مؤتلفه اسلامیگفت: آنهایی که جام زهر را به امام نوشاندند برای رهبری در آینده ی انقلاب نقشه های خطرناکی طراحی کرده اند. دشمنان انقلاب جز با از بین بردن نظام جمهوری اسلامی به چیز دیگری رضایت نخواهند داد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به مبانی قرآن کریم در نوع ارتباط با اهل کفر و استکبار گفت: جمع بین حق و باطل و سازش با اهل کفر و نفاق و با مستکبرین برخلاف اصول اساسی اسلام است و برای تبیین این شعار اساسی قرآنی نباید از هر کوششی دریغ کرد.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توافقات هستهای تصریح کرد من شعار برد برد را قبول ندارم و در حالی که دشمنان انقلاب همچنان
رجز خوانی می
کنند ما هم باید ثابت قدم بمانیم و هرگز نباید از اصول انقلاب ذرهای عقب نشینی کنیم.

وی با اشاره به نقش بی بدیل رهبری گفت: حضرت
آیت الله خامنه
ای شخصیت ممتاز دنیای اسلام و بلکه دنیای معاصر هستند، لذا در همه عرصههای سیاسی و فرهنگی و اجتماعی نظرات ایشان باید محور حرکتها و فعالیت ها باشد.

وی با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان رهبری گفت: باید همه مردم به ویژه علما و روحانیون اثرگذار با قدرت وارد میدان شوند. من نیز تا پای جان برای دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب در میدان خواهم ماند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامینیز در دیدار با ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: عدهای میخواهند با ورود به مجلس دهم تفکر استبداد خواندن ولایت فقیه و به حاشیه راندن رهبری وزیر سوال بردن مسائلی همچون حکم حکومتی رهبری را احیاء کنند.

به گزارش روابط عمومی مؤتلفه اسلامیخراسان شمالی محمد نبی حبیبی در دیدار با آیت الله میهمان نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری و
حجج اسلام یعقوبی امام جمعه شهرستان بجنورد و محمدیان امام جمعه شهرستان اسفراین با ارائه تحلیل جامعی ازاوضاع سیاسی کشوردر ارتباط با مسائل مربوط به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی
گفت: در سال جاری دو انتخابات بسیار مهم و حساس را پیش رو داریم و امیدواریم به لطف و مدد الهی از این امتحان بزرگ سرافراز بیرون آییم وی وحدت را ضرورتی انکار ناپذیر و تنها راه رسیدن به آرمان های اصولگرایی دانست و با اشاره به اهمیت امر انتخاب خبرگان رهبری گفت :مؤتلفه اسلامیسربازان اجرایی خبرگان هستیم .

وی با اشاره به موفقیتهای اصولگرایان در جریان انتخابات هشتم و نهم مجلس شورای اسلامیشرایط فعلی را بسیار متفاوت از شرایط آن موقع ارزیابی کرد وگفت :در حال حاضر اصلاح طلبان در حال برقراری انسجام هم در بین خودشان و هم بین خود و اعتدالیون و طرفداران دولت هستند، زلفشان به هم گره خورده! و بنا برآنچه خودشان اعلام کرده اند فهرست واحد خواهند داشت. وی با تاکید بر موضوع وحدت قطعی اصولگرایان و فصل الخطاب بودن جامعتین و روحانیون اصیل انقلاب افزود : مؤتلفه اسلامی به تنهایی و مستقل از اصولگرایان کسی را معرفی نخواهد کرد .

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: ما از عقل جمعی حمایت میکنیم و تعدد نامزدها را قطعا به زیان اصولگرایان خواهد بود لذا اصولگرایان نباید با تعدد کاندیداها وارد میدان رقابت شوند و ائتلاف آنها باید با محوریت جامعتین و روحانیت اصیل انقلاب افزایش یابد. وی افزود: تمام ظرفیت مؤتلفه اسلامی ظرف یکسال گذشته صرف محوریت قرار گرفتن جامعتین و روحانیت و شورای هماهنگی اصولگرایان که زیر نظر همان روحانیت است شده. و خوشبختانه این موضوع پیشرفت بسیار خوبی کرده است.

وی با اشاره به به آنچه در مجلس ششم گذشت گفت: میخواهند تفکر استبداد خواندن ولایت فقیه و به حاشیه راندن رهبری وزیر سوال بردن مسائلی همچون حکم حکومتی رهبری را احیاء کنند.

همچنین محمدنبی حبیبی در اولین نشست اصولگرایان شهرستان اسفراین که در محل سالن نسیم این شهرستان برگزار شد، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامیافزود: در دوره های مختلف معرفی نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری توسط جامعتین انجام و معمولا احزاب و تشکلها در این شکل گیری نقشی نداشتند.

در پایان این نشست مهدی استیری از سوی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی به عنوان دبیر این حزب در شهرستان اسفراین معرفی و از زحمات دبیر قبلی این شهرستان قدردانی شد.

https://shoma-weekly.ir/YnhIXe