شهرستانها

جامعه اصولگرایی با اتحاد مضاعف در انتخابات پیش‌ رو شرکت می‌کند

جامعه اصولگرایی با اتحاد مضاعف در انتخابات پیش‌ رو شرکت می‌کند.
یحیی عماری دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان غربی گفت: جامعه اصولگرایی با اتحاد مضاعف در انتخابات پیش رو شرکت میکند.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان و مقامات در مصاحبهها عنوان میکنند که برای انتخاباتی کردن فضای جامعه هنوز زود است، اظهار کرد: ولی نباید چنین تصوری داشته باشیم چرا که انتخابات امر مهمی است که باید از ماهها قبل مردم را برای انتخاب درست توجیه و آماده کرد.

دبیر حزب موتلفه استان به نظرسنجی انجام گرفته توسط مبادی بیطرف و صدیق پیرامون رقابت احمدینژاد و روحانی اشاره کرد و افزود: در این پایش و ارزیابیها رئیس دولت نهم و دهم جلو بود، بنابراین شانس بالایی برای پیروزی داشت.

وی با اشاره به اینکه 11 روز خانهنشینی احمدینژاد شبههای پیرامون ولایتپذیری یا ناپذیری وی ایجاد کرده بود، یادآوری کرد: ولی او برای شرکت یا عدم شرکت در انتخابات خدمت رهبر معظم انقلاب رسید و نصایح ایشان را شنیده و به آن عمل کرد.

این فعال سیاسی آذربایجان غربی با بیان اینکه رهبری به صورت صددرصد وی را از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نهی نکردهاند و میفرمایند به مصلحت شما و کشور نیست، گفت: این موضوع به صورت خصوصی مطرح شده بود ولی عدهای قانع نمیشدند که این مطلب را رهبری از پشت تریبون مطرح کردند.

وی دلیل این موضوع را احتمال دو قطبی شدن جامعه دانست و یادآوری کرد: این اتفاق نیز برای ایران اسلامی و ملت ما به طور قطع مضراتی را به دنبال داشت.

عماری به تغییر یافتن فضای انتخاباتی کشورمان و همچنین فضای سیاسی انتخاباتی در آدربایجان غربی برای خردادماه سال بعد در انتخابات ریاست جمهوری کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: در نهایت جامعه اصولگرایی با اتحاد مضاعف در انتخابات پیش رو شرکت میکنند.

وی نقش بیبدیل ولایت فقیه در مدیریت سیاسی ایران اسلامی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره از پیچها و گردنههای حساس تاریخی کشورمان را عبور دادهاند بنابراین باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان غربی با اظهار اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موقعیت و شرایط داخلی کشورمان را رصد میکنند، یادآوری کرد: در این زمینه شبکههای ماهوارهای و سایتهای اینترنتی را پای کار آورده بودند تا بار دیگر غائلهای جدید در کشور برپا کنند.

عماری ضمن آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری ، هوشیاری و اقدام به موقع ایشان را تنها عامل خنثی شدن توطئه دشمنان دانست و بیان داشت: ایشان در همه بحرانها و موقعیتها برای نجات ملت ایران اهتمام ورزیدهاند.

https://shoma-weekly.ir/y2DdFk