ورزش

تیم ملی از دل مسابقات بیرون می‌آید شتاب برای حضوری شایسته در برزیل

در لیگ سیزدهم تکلیف نفرات تیم ملی و مسافران برزیل مشخص خواهد شد. بلیت مسافران برزیل در دست کی روش خواهد بود تا از دل لیگ سیزدهم بازیکنانی را که تا روز آخر آمادگی خود را حفظ کنند، انتخاب و بلیت پرواز به برزیل رابه بهترین‌های این لیگ خواهند داد.

شاهین تهرانی- تیم ملی فوتبال کشورمان که به جام جهانی رفت، تب فوتبال بالا گرفت! فوتبالیها اذعان کردند که موفقیت در جام جهانی برزیل نقطه اوج تمام موفقیتهای فوتبالیها است و همه باید در راستای موفقیت تیم ملی گام بردارند و حرکت کنند.

اما از آنجا که از قدیم گفتهاند، تب تند زود عرق میکند، حالا هنوز یک ماهی از صعود تاریخی و غرورآمیز ملیپوشان کشورمان به جام جهانی برزیل نگذشته است که میبینیم خیلیها اهمیت تیم ملی و حضور شایسته آن را از یاد بردهاند! و این در حالی است که مربیان تیم ملی از حالا برای حضور در جام جهانی مهلت خواستهاند و به مرخصی رفتهاند! البته کسانی که به فوتبال با نگاهی حرفهای مینگرند، خوب میدانند که برای رسیدن به موفقیتهای بزرگ و درخشش در جام جهانی باید تلاش کرد، متحد بود و دست به دست هم داد.

این واقعیت را باید در حرفهای «علی دایی» دید. مردی که به واسطه سالها حضور در اروپا و سطح اول فوتبال جهان، اصول حرفهای‌‌گری را به درستی آموخته است.

او میگوید: برای شروع کار موفقیت تیم ملی در جام جهانی، همین حالا هم دیر است!

«کارلوس کی روش» آن زمان که صعود تیم ملی به جام جهانی مشخص شد، در جملهای بسیار زیباکه به تیتر اول روزنامههای ورزشی تبدیل شد، گفت: اگر میخواهید برای تفریح به سواحل برزیل بروید، من نیستم!

اگر میخواهیم برای زنگ تفریح نبودن و رقابت با قدرتهای بزرگ فوتبال جهان به برزیل برویم، باید تلاش کنیم، فرصتها را از دست ندهیم و خودمان را آماده کارزار جهانی کنیم! این کار شدنی است، منتهای مراتب برای رسیدن به این هدف باید هوشیار بود، سعی و تلاش کرد، اتحاد داشت، یکدل بود و گروهی کار کرد.

لیگ سیزدهم از این هفته آغاز میشود. لیگ سیزدهم لیگ متفاوتی برای بازیکنان خواهد بود.

در لیگ سیزدهم تکلیف نفرات تیم ملی و مسافران برزیل مشخص خواهد شد. بلیت مسافران برزیل در دست کی روش خواهد بود تا از دل لیگ سیزدهم بازیکنانی را که تا روز آخر آمادگی خود را حفظ کنند، انتخاب و بلیت پرواز به برزیل رابه بهترینهای این لیگ خواهند داد.

https://shoma-weekly.ir/K55l75