شهرستانها

تکرار سرنوشت مصر در انتظار ترکیه

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان ‌شرقی با بیان اینکه دولتمردان ترکیه باید بداند شبیه حوادث مصر را رژیم صهیونیستی و آمریکا برای این کشور تدارک دیده‌اند، گفت: امید است دولتمردان ترکیه با آگاهی به این مسئله کاری بکنند والا به سرنوشت مصر دچار خواهند شد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه دولتمردان ترکیه باید بداند شبیه حوادث مصر را رژیم صهیونیستی و آمریکا برای این کشور تدارک دیدهاند، گفت: امید است دولتمردان ترکیه با آگاهی به این مسئله کاری بکنند والا به سرنوشت مصر دچار خواهند شد.

 بیوک مقدسی بخشایش در گفتوگو با خبرنگاران در مورد حوادث تروریستی اخیر در منطقه اظهار کرد: سردسته تروریستها صهیونیسم بینالمللی آمریکا و غرب است این را هیچ کس در آن شک نداشته و ندارد.

وی افزود: همه یقین دارند تمام کشتار و ناامنیها به دست تروریستهای استکبار جهانی و مخصوصا اسرائیل، آمریکا و انگلیس است و حمایت حقوق بشر و سازمانهای بینالمللی از تروریستها ریشه در آن دارد.

وی در مورد رژیم اشغالگر قدس یادآور شد: سازشکاران منطقه بدانند رژیم آدمکش و حامی تروریست صهیونیسم و اشغالگر قدس هیچ وقت زیر بار گفتگو و صلح نخواهد رفت و اگر حرفی در این مورد میزند حیله و مکر است تنها راه آزادی سرزمینهای اشغال شده راه مقاومت است. وحدت جهان اسلام در نفی صهیونیسم توان و قدرت کشورهای خط مقدم مقاومت مثل لبنان و سوریه و غزه را بالا برده که در این صورت محو اسرائیل حتمی است و اکنون میدانیم مرگ اسرائیل نزدیک است و در حال نیمه جان و در حال جان کندن است.

 

https://shoma-weekly.ir/fIvM6x