شهرستانها

توهین به اهل بیت عصمت و طهارت هرگز قابل بخشش نیست

نادر مقدسی یکی از اولویت‌های کاری مجلس را تحقق سخنان مقام معظم رهبری دانست و گفت: مقام معظم رهبری با نام‌گذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل» مسیر کلی مجلس دهم را ترمیم کرده و با ریل‌گذاری صحیح در این مسیر زمینه عملیاتی‌شدن ایده‌های مطلوب را فراهم کرده‌اند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی گفت مسیر کلی مجلس دهم باید با ریلگذاری رهبر معظم انقلاب ترمیم شود.

نادر مقدسی یکی از اولویتهای کاری مجلس را تحقق سخنان مقام معظم رهبری دانست و گفت: مقام معظم رهبری با نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل» مسیر کلی مجلس دهم را ترمیم کرده و با ریلگذاری صحیح در این مسیر زمینه عملیاتیشدن ایدههای مطلوب را فراهم کردهاند.

وی اضافه کرد: مجلس دهم باید در گام نخست به شفافسازی و گسترش آگاهیهای خود و نمایندگان نسبت به موضوعات و ارکان اقتصاد مقاومتی بپردازد و در ارتباطی تنگاتنگ با مقام معظم رهبری و نمایندگان ایشان در امور اقتصادی، مراتب نظرات کل را برای برنامهریزیهای جزئی و کارشناسانه اخذ کند. این فعال سیاسی با اشاره به دلایل حمایت حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی از اصولگرایان یادآور شد: حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی پس از بررسی کارنامه کاندیداهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به این نتیجه رسید که سوابق و عملکرد کاندیداهای اصولگرا در سه حوزه انتخابیه استان که انتخابات آنها به مرحله دوم کشیده شده، در مجموع مثبت و قابل دفاع است. مقدسی در خاتمه هنجارشکنی اصلاحطلبان در شب شهادت حضرت زینب(س) در دانشگاه اراک را مورد انتقاد قرار داد وگفت: اهل بیت علیهم السلام برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار هستند و احترام به آنها نیز یکی از اصول دین است و توهین به اهل بیت عصمت و طهارت هرگز قابل بخشش نیست و هرکس که به ایشان توهین و جسارت ادب کند خود مردم پاسخ کوبندهای به آنها خواهند داد.

https://shoma-weekly.ir/Jy48bQ