شهرستانها

تولید ملی زمینه توسعه اقتصادی وغفران الهی

چه چیزی می تواند ما را از توطئه و تهدید دشمن در امور اقتصادی جلوگیری کند؟
محمدعلی مینایی فر- سال تولید ملی وکار و سرمایه ایرانی راباشدت تحریم اقتصادی غرب آغاز کردیم. این سوال هست که چه چیزی می تواند ما را از توطئه و تهدید دشمن در امور اقتصادی جلوگیری کند؟ اصلاً چه شد که دشمن با آن هم پیشرفت در مسائل علمی و نظامی میخواهد ما را امسال در بعد اقتصادی تحریم کنند؟ البته با نگرش به تاریخ جنگ های بشری به وضوح دیده شده که مقدمه هرجنگ نظامی محاصره اقتصادی و جلوگیری از تدارکات نظامی وغذایی است واین امر پیشینه ای تاریخی دارد. حمله نهایی زمانی بر جبهه مقابل تحمیل می‌گرددکه محاصره اقتصادی توان مبارزه را از او گرفته است.
دشمنی امروز غرب با ما وتحمیل تحریم اقتصادی بی توجه به این امر نبوده وسوال دیگر این است آیا دشمن ما امروز با توجه به شرایط منطقه وویژگی های خاص آن حاضر است ریسک حمله نظامی به منطقه را در نظر داشته باشد . امریکا ومتحدان غربی آن در یک باز نویسی مدتهاست که طرح جنگ سرد را در دستور کار قرار داده اند و  آنها در رقابت با رقبای خود پیروزی هایی به ظاهر نصیب آنها شده است و می‌خواهد همان طرح را باتغییراتی  در مبارزه با انقلااب اسلامی ایران قراردهد.
دشمن کار خود را در ابعاد مختلف انجام خواهد داد جنگ فرهنگی جنگ اقتصادی  جنگ اطلاعاتی وغیره ..  همه در دستور کار دشمنان ما هست وخواهد بود. اما چه چیزی مانع و سپری خواهد شد که دشمن طمع اش را از ماکمتر کند و این هم از واضحات تاریخ بشری است که توانایی در رابعاد مختلف سیاسی نظامی واقتصادی و علمی می تواند زمینه نا‌امیدی دشمن را فراهم کند با این مقدمه هر فرد ایرانی ومجموعه ای که خود را مسئول در حفظ کرامت و استقلال ایران اسلامی موثر می‌داند.
رهبری عزیر ما با انگشت اشاره خود خواست با بسیج مردم برای این خود کفایی تاریخی کشور آماده کند.
امروز باهمه مقدمات 33 ساله انقلاب وبیداری اسلامی منطقه وشکست منطق اقتصادی وسیاسی وفرهنگی لیبرالیست در سطح نخبگان وروشنفکران جهانی می توان امید وار بود پیروزی ما در استقلال اقتصادی زمینه ای جهت تحول بزرگ اقتصادی جهان است که سالهاست مردم رابه پرستش نا به حق خود واداشته ومردم جهان ایمان خواهند آورد باتولید وکار وسرمایه ایرانی مسلمان معتقد وبه خداوند یگانه در سایه پیروی از مکتب انسان ساز می‌توان هم پیشرفته کرد و هم سعادت دنیا وآخرت را داشت. فطرت مردم جهان گواهی خواهد داد که تلاش مردم مسلمان وخداپرست ایرانی توانست توسعه  اقتصادی وامید به غفران الهی را برای نجات بشریت به ارمغان بیاورد.
*دبیر حزب موتلفه اسلامی مازندران

 

https://shoma-weekly.ir/voOMWe