شهرستانها

توصیه های برادرانه به شورای شهر چهارم شیراز

دبیر حزب موتلفه اسلامی فارس گفت: شورای چهارم شهر شیراز بیشتر از نیروهای متعهد، با تجربه، کارآمد و دلسوز تشکیل شده و به این مهم توجه دارند که شهردار شیراز باید در حد و اندازه این کلان‌شهر باشد و بتواندبرنامه‌های شهری را به خوبی عملی کند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی فارس گفت: شورای چهارم شهر شیراز بیشتر از نیروهای متعهد، با تجربه، کارآمد و دلسوز تشکیل شده و به این مهم توجه دارند که شهردار شیراز باید در حد و اندازه این کلانشهر باشد و بتواندبرنامههای شهری را به خوبی عملی کند.

 

غلامحسین چوبینی اضافه کرد: عملکرد شهردار فعلی نسبت به شهرداران گذشته شیراز مثبت بوده و این امر به عهده شورای شهر است که مجموعه کارکرد شهرداری،معاونان و شهرداران مناطق آن را رصد کرده و اگر ادامه کار آنان را به صلاح دید، مدیریت فعلی را تثبیت کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی فارس تصریح کرد: با توجه به آن که در کلان شهرها ثبات مدیریتی الزام دارد، دادن فرصت به شهردار فعلی شیراز حداقل برای یکسال دیگر قابل قبول است که برنامههای خود را تکمیل کند و آنگاه بتوان تصمیم بهتری اتخاذ کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان فارس ابراز داشت: از سویی خوب است که شورا فرصتی به خود نیز بدهد تا پس از تثبیت و ایجاد هماهنگی بیشتر، آرام شدن فضای جامعه و تسلط بر موارد مختلف تصمیمگیری در مورد عزل و نصب شهردار را انجام دهد.

چوبینی در ادامه گفت: با شناختی که از شورای چهارم شهر شیراز داریم احتمال میدهیم که بهترین شهردار نسبت به ادوار گذشته را در نظر بگیرند که میتواند شهردار فعلی یا شخصی جدید باشد.

https://shoma-weekly.ir/Z0oujn