شهرستانها

توصیه رهبری مانع از بروز اختلاف و شکاف در جامعه بود

جواد آرین‌منش، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان رضوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در درس خارج فقه گفت: توصیه رهبری نوعی پیشگیری از بروز شکاف و اختلاف در جامعه و تیر خلاصی بر تلاش‌های انتخاباتی برخی از مسئولان گذشته بود.
جواد آرینمنش، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان رضوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در درس خارج فقه گفت: توصیه رهبری نوعی پیشگیری از بروز شکاف و اختلاف در جامعه و تیر خلاصی بر تلاشهای انتخاباتی برخی از مسئولان گذشته بود.

این نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدون تردید حضور برخی از مسئولان سابق در عرصه سیاسی میتوانست با تنشهای جدی در جامعه همراه باشد، اظهارکرد: این حضور میتوانست جامعه را به دو جریان موافق و مخالف تقسیم کند و باعث به وجود آمدن دوقطبی و شکاف در انسجام اجتماعی مردم شود.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب با فرمایشات خود از چنین مسئله
ای پیشگیری و از بروز شکاف در جامعه جلوگیری کردند.
آرین
منش با اشاره به سفرهای پیاپی برخی از مسئولان سابق به شهرهای مختلف کشور در ماههای اخیر تصریح کرد: متأسفانه این افراد عملاً سفرهای استانی خود را آغاز کرده و احتمال آن میرفت که این سفرها باعث ایجاد اختلاف در جامعه و به صحنه آمدن موافقان و مخالفان وی شود و دوباره شاهد حوادث سال 88 باشیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان با تأکید بر اینکه پرونده برخی به طور کامل بسته شده است، خاطرنشان کرد: با این سخنان مقام معظم رهبری، طرفداران و فعالان سیاسی طرفدار این فرد هم پیام پایان فعالیتهای سیاسی او را دریافت کردند.

وی همچنین با اشاره به بخشهای دیگری از سخنان مقام معظم رهبری گفت: رهبری در فرمایشات خود به یک نکته اخلاقی نیز اشاره کردند که آن لزوم پیشگیری از افشاگری اسرار دیگران بود.

این فعال سیاسی اضافه کرد: متأسفانه در سالهای گذشته و با توجه به گسترش شبکههای اجتماعی، اسرار، رازها و رویدادهای درست و نادرست به صورت لجام گسیخته همه جا منتشر میشوند و ارزش دینی رازداری و نگه داشتن حرمت و اسرار افراد، منسوخ شده و کمتر مورد توجه قرار میگیرد، با توجه به این رهبری در سخنان خود به این نکته نیز عنایت و توجه لازم را داشتند.

https://shoma-weekly.ir/2tx7UC