شهرستانها

توسعه خراسان شمالی وابسته به استفاده از افراد باتجربه و متعهد است

نباید افراد پس از سال‌ها اندوخته خانه‌نشین شوند. امروز جامعه به ویژه خراسان شمالی برای توسعه نیازمند استفاده از ظرفیتافراد باتجربه و متعهد است
علی احمدنیا دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی بر موضوع استفاده از ظرفیت نیروهای بومی استان که دارای تعهد و تجربیات ارزنده هستند تاکید کرد و گفت: نباید این افراد پس از سالها اندوخته خانهنشین شوند. امروز جامعه به ویژه خراسان شمالی برای توسعه نیازمند استفاده از ظرفیت این افراد است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه تاکنون شعار اعتدال دولت در عمل محقق نشده است، گفت: اعتدال نه در حد یک شعار بلکه در عمل لازمه دولت یازدهم است.

وی همچنین با برشمردن نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ بر توجه کارگزاران و مردم به این نامگذاری تاکید کرد و گفت: در بحث حماسه اقتصادی آن چیزی که مورد انتظار بوده، تحقق نیافته از این رو امسال که به نام سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده همه ما بایستی در استان خود در این مسیر تلاش کنیم.

احمدنیا توجه به فرهنگ را به عنوان پیشنیاز اقتصاد، مهم برشمرد و گفت: نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری نشان دهنده اهمیت موضوع فرهنگ و البته دغدغه ایشان در این حوزه است. و تاکید معظمله جایگاه این موضوع را بیش از پیش برای متولیان فرهنگی نمایان کرده تا غفلتهای صورت گرفته در این حوزه به سرعت جبران و از آسیبهای جدی جلوگیری شود. وی همچنین با اشاره به سفر ۲ سال گذشته رهبر انقلاب اسلامی به خراسان شمالی و برکات فراوانی که این سفر برای مردم استان در پی داشت، گفت: لازم است تا مصوبات سفر رهبری به طور کامل تحقق یابد تا مردم از نعمات مادی این سفر بهرهمند شوند. وی همچنین با اشاره به تدوین و انتشار کتاب «جلوه خورشید» که در آن به راه کارهای اجرایی شدن بیانات و منویات مقام عظمای ولایت در سفر به استان خراسان شمالی پرداخته شده افزود: ما از گردآورنده این کتاب و نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص اهتمام به این موضوع تشکر ویژه داریم و امیدوارم که همه مردم عزیز استان به محتوای آن دقت و تامل داشته باشند. دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی در خاتمه با اشاره به آغاز سال جدید با ایام فاطمیه از نگاه داشتن حرمت این دههها به ویژه در روز طبیعت از مردم استان خراسان شمالی قدردانی کرد.

https://shoma-weekly.ir/awraNM