شهرستانها

تلاش موتلفه اسلامی برای وفاق اصول‌گرایان کرمانشاه

پیرو نظر و دیدگاه حجت‌الاسلام جناب آقای تقوی هدف از برگزاری جلسات شورای همگرایی اصول‌گرایان تجمیع و گرد هم آوردن نیروهای مؤمن و ولایی و علاقه‌مند به انقلاب اسلامی است و بدیهی است که سربازان و یاران ولایت با سردادن نوای همگرایی و وفاق آماده هر نوع حضور و عمل به تکلیف در نظام اسلامی هستند. بنابراین پیداست که تشتت و از هم گسیختگی برای جامعه ما آفت بزرگی است که برعهده همه مردم و به‌خصوص خواص جامعه و نیز مردم خوب و ولایت‌مدار کرمانشاه است که در ایجاد وفاق و هم‌بستگی هرچه بیشتر بکوشند.
دکتر محمد کرمی راد دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه گفت: نشست شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی در محل دانشکده علوم قرآنی شهر کرمانشاه و با حضور آیتالله شیخ مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم کرمانشاه و همچنین حجتالاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود این همایش که در ایامالله دهه فجر برگزار گردید با شور و حال ایام پیروزی انقلاب اسلامی همراه بود و لحظات خوش آن دوران را تداعی و یادآور روزهایی بود که مبارزات نیروهای انقلابی زیر سایه رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفته و به پیروزی منجر شده بود.

کرمی راد یادآور شد: آنچه که در پیروزشدن انقلاب اسلامی ایران نقش اساسی داشت تبعیت از قرآن و پیروی و توسل به معصومین علیهم السلام بود. لذا اقتدار نظام و انقلاب اسلامی ناشی از اسلامیت آن بوده و هست و برای ما هم تنها راه موفقیت ذوبشدن در اسلام عزیز است.

دبیر استان کرمانشاه تصریح کرد: همانگونه که نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه فرمودند، تمامی افراد در جامعه اسلامی بایستی خدمت براساس اصول و ارزشهای اسلامی را سرلوحه کار خویش قرار دهند تا اینکه چنین رویکردی در جامعه گسترش یابد که اگر اینگونه شد دیگر هیچکس نمیتواند چشم طمع به کشور و نظام ما داشته باشد.

کرمی راد با اظهار خرسندی از حضور جناب حجتالاسلام والمسلمین تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور در نشست هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: پیرو نظر و دیدگاه حجتالاسلام جناب آقای تقوی هدف از برگزاری جلسات شورای همگرایی اصولگرایان تجمیع و گرد هم آوردن نیروهای مؤمن و ولایی و علاقهمند به انقلاب اسلامی است و بدیهی است که سربازان و یاران ولایت با سردادن نوای همگرایی و وفاق آماده هر نوع حضور و عمل به تکلیف در نظام اسلامی هستند. بنابراین پیداست که تشتت و از هم گسیختگی برای جامعه ما آفت بزرگی است که برعهده همه مردم و بهخصوص خواص جامعه و نیز مردم خوب و ولایتمدار کرمانشاه است که در ایجاد وفاق و همبستگی هرچه بیشتر بکوشند.

این فعال سیاسی با اشاره به ایام دهه مبارک فجر و حضور مردم کرمانشاه عنوان کرد: مردم شریف استان ما گذشته درخشانی از خود برجای گذاشتهاند و اگر ما تورقی بکنیم خواهیم دید در هیچکدام از اتفاقات تلخ و شیرین نظام جمهوری اسلامی، وجود انقلاب خالی از آنها نبوده است و در هرکدام از آنها خوش درخشیدهاند. چه زمان پیروزی انقلاب و چه در زمان دفاع مقدس و چه در دوران سازندگی و تولید همواره جزء پیشتازان بودهاند.

https://shoma-weekly.ir/HTxOec