شهرستانها

تلاش برای حفظ دستاوردهای نظام مهم‌ترین وظیفه حزب موتلفه است

حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حزب موتلفه اسلامی یک تشکل سیاسی ریشه‌دار در نظام جمهوری اسلامی است که تلاش برای حفظ نظام و دستاوردهای آن از جمله وظایف این تشکیلات است.
غلاممحمد طاهری  اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه استان سیستان و بلوچستان اقتدار و عظمت خود را تاکنون با حضور فعال در عرصههای مختلف به ویژه سیاسی به رخ جهانیان کشاندهاند و با حضور حداکثری و انتخاب افراد اصلح وشایسته حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را محقق میکنند.

 وی افزود: حزب موتلفه اسلامی یک تشکل سیاسی ریشه دار در نظام جمهوری اسلامی ایران است و همواره مورد تأیید بزرگان نظام بوده و اطاعت از رهبری، تلاش برای حفظ نظام و دستاوردهای آن از جمله وظایف این تشکیلات است.

 دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: فعالیت در زمان انتخابات یکی از وظایف ذاتی این حزب است که حول دو محور تلاش برای معرفی کاندیدای اصلح به مردم و تلاش برای حضور گسترده و پر شور مردم در صحنه انتخابات متمرکز میشود.

 طاهری همچنین درباره برنامههای در دست اقدام حزب موتلفه گفت: فعالیت حزب موتلفه در استان فعلا متمرکز بر انتخابات شوراها است ما تمام تلاش خود را بکار بستهایم تا با همکاری و همفکری سایر تشکلهای سیاسی و گروههای اجتماعی از جمله روحانیت، دانشگاهیان ، معتمدین و ریش سفیدان و افراد صاحب نظر فارغ از هرگونه تعصبات قومی، مذهبی، سیاسی یک تیم قوی و کارآمد متشکل از افراد متخصص، متعهد و با تجربه مورد نیاز شورا را شناسایی و به مردم عزیز معرفی کنیم.

 این فعال سیاسی متذکر شد: تکلیف امسال ما خلق حماسه سیاسی فراتر از گذشته است. حزب موتلفه اسلامی استان در بحث انتخابات شورا هیچگونه لیست واحدی متشکل از اعضا حزب جهت حضور در انتخابات شورا نخواهد داشت و تمام تلاش خود را دلسوزانه برای شناسایی و معرفی افراد شایسته، متخصص و متعهد برای خدمت به مردم بهکار بسته است،  حال ممکن است این افراد از هر قوم ، مذهب، جناح و گروهی باشند.

https://shoma-weekly.ir/MOPQBo