شهرستانها

تقدیر اجلاس سراسری نماز از سید موسی بلادیان

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در خوزستان، توجه بیشتر مسئولان را در راستای نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز در سطح استان خواستار شد.
سیدموسی بلادیان در حاشیه برگزاری بیست و سومین اجلاس سراسری نماز و تعالی فرهنگی در اهواز گفت: فرهنگ اقامه نماز باید در جامعه نهادینه شود زیرا اگر مردم بدانند مسئولان به امر نماز توجه دارند تشویق شده ضمن اینکه باعث روی آوردن خیرین به امر مهم مسجدسازی خواهد شد. نماز است که باعث حفظ نظام و انقلاب ما خواهد شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان خوزستان با یادآوری اینکه امام حسین (ع) شهید راه نماز است، خاطر نشان کرد: نزدیک به هزار آیه از قرآن کریم بر اهمیت نماز تاکید داشته و همچنین بیش از ۳۰ هزار حدیث در مورد نماز بیان شده است. اقامه نماز از شعائر الهی است و برای تعمیق فرهنگ نماز، باید در این راستا بیش از گذشته تلاش کرد.

بلادیان ضمن تقدیر از برگزاری همایش نماز در سراسر شهرهای خوزستان، بر تلاش برای ترویج امر نماز تاکید کرد و اذعان داشت: خوزستان دروازه ورود به تشیع و جای جای آن به خون شهدا آغشته شده است.

وی افزود: نگاه به گذشته ممکن است باعث غرور در انسان شود از این روی باید همواره نگاهی رو به جلو داشته باشیم تا مسئولیتها برای ما شاخص شود و بیشتر کار کنیم. به این معنی که هر مقدار کار انجام گرفته خدا را شاکر باشیم اما باید بیشتر کار کنیم و با یاد نعمتهای پروردگار شکر آنها را به جای آوریم زیرا شکر نعمت سبب ازدیاد نعمات خواهد شد.

در اجلاس سراسری نماز که با حضور حجتالاسلام محسن قرائتی و برخی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و... برگزار شد، از «سیدموسی بلادیان» رئیس ستاد اقامه نماز استان خوزستان و دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در این استان به دلیل تلاشهای مخلصانه و موثر در ترویج و اقامه نماز در استان و مدارس خوزستان تجلیل به عمل آمد و انگشتری متبرک به دستان رهبر معظم انقلاب به ایشان اعطا شد.

https://shoma-weekly.ir/mdzkXr