شهرستانها

تفکر بیدار در گلستان حاصل همدلی شیعه و سنی در استان

اهل تسنن استان گلستان وظیفه سنگینی را بر دوش خود احساس می‌کنند و ما که در این استان هستیم اعم از شیعه و سنی در مقابل این شیطنت‌های استکباری، بر خود واجب می‌دانیم تا در نمایاندن چهره واقعی اسلام عزیز که همانا سرشار از مهر و رحمت و محبت است سعی و تلاش کنیم.
آگاهی و همدلی شیعه و سنی در استان استسید حسن سیدی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گلستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر خبیثانه عمل کردن جریان تکفیری افزود: اهل تسنن استان گلستان وظیفه سنگینی را بر دوش خود احساس میکنند و ما که در این استان هستیم اعم از شیعه و سنی در مقابل این شیطنتهای استکباری، بر خود واجب میدانیم تا در نمایاندن چهره واقعی اسلام عزیز که همانا سرشار از مهر و رحمت و محبت است سعی و تلاش کنیم.

به گفته سیدی؛ جریان تکفیری و وهابیت که همه آنها ریشه در آمریکا و انگلیس دارند با این اقدامات جنایتکارانه خود نه تنها طرفی نخواهند بست بلکه فقط آبروی خود و اربابانشان را میبرند البته که جنایات آنها در تاریخ ثبت شده و نادیده گرفته نخواهد شد.

این فعال سیاسی با اشاره به بیداری علمای مسلمان گلستان اعم از شیعه و سنی یادآور شد: در پی موضع گیری نابخردانه مولوی گرگیج که اخیرا در پی عزاداری برای حضرت امام حسین علیه السلام از خود بروز داد مشاهده کردیم که چگونه علمای آگاه و متعهد اهل سنت در برابر این سخنان سخیف گرگیج موضع گرفته و او را محکوم به این کردند که به صهیونیستها و وهابیت وصل است و از آنها خوراک فکری میگیرد، لذا همین تفکر بیدار در استان به ندای ایجاد کردن نهضت علمی رهبر معظم انقلاب پاسخ مثبت داده و لبیک خواهد گفت. وی افزود البته ما با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه گرگان و همچنین دیگر علمای فاضل صحبت خواهیم کرد تا اینکه در خصوص ایجاد یک نهضت علمی دشمنشناسی برای سرکوب جریان تکفیری و وهابیت مزدور تدابیر لازم را بیندیشیم.

دبیر حزب موتلفه گلستان اضافه کرد: البته مدتها است که ما به اتفاق جوانان حزب و نیز جوانان شهرهای مختلف استان مباحث فرقهشناسی بهائیت و وهابیت را شروع کردهایم که این خود به اندازه توان توانسته در روشنگری نسل جوان موثر واقع شود و من در اینجا از جوانان عزیزمان میخواهم که با تلاش هرچه بیشتر به بصیرت و فهم دینی خود بیافزایند.

https://shoma-weekly.ir/82FxSq