شهرستانها

تفکر بسیجی معادلات جهان را به نفع ایران تغییر داد

سیج در استان در امدادرسانی ، محرومیت زدایی و اجرای طرحهای گوناگون توانسته است میدان بزرگی از حضور و پویایی مردم در اعتقاد و وفاداری به نظام جمهوری اسلامی ایجاد کند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: بسیج در استان در امدادرسانی ، محرومیت زدایی و اجرای طرحهای گوناگون توانسته است میدان بزرگی از حضور و پویایی مردم در اعتقاد و وفاداری به نظام جمهوری اسلامی ایجاد کند.

رحیم جهانی با اشاره به جایگاه بسیج در استان گفت: دور اندیشی و آینده نگری امام راحل آن شخصیت بزرگ نسبت به روند حوادث و رخدادهای فراروی انقلاب اسلامی و حرکت ملت ایران باعث ایجاد بسیج شد. و گذر زمان نشان داده که اگر تدبیر حکیمانه معمار کبیر انقلاب در شکل گیری نیروی راهبردی بسیج نبود چه بسا سرنوشت بسیاری از عرصه های مبارزه با دشمنان به گونه ای دیگر رقم می خورد.

وی اظهار کرد: بسیج در استان آذربایجان شرقی در امدادرسانی ، محرومیت زدایی و اجرای طرحهای عظیم عمرانی و صنعتی درکشور توانسته است میدان بزرگی از حضور و پویایی آحاد مردم تبریز و دیگر شهرهای استان را با شاخص اعتقاد و وفاداری به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایجاد کند.جهانی افزود: بیتردید در دوران دفاع مقدس اگر تفکر بسیجی حاکم نبود ما نمیتوانستیم در جنگی نابرابر و در مصاف با استکبار جهانی تا بن دندان مسلح، پایداری کنیم و این تفکر و ایمان بسیجی بود که معادلات و محاسبات مادی استراتژیستهای جهانی را به هم زد و دشمنان انقلاب اسلامی ایران را با شکست مواجه کرد.
دبیر حزب موتلفه استان بصیرت و شجاعت و هوشمندی نهاد مقدس بسیج را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: بی تردید نقش آفرینی های حماسی و افتخار آمیز بسیج در عرصه 8 سال دفاع مقدس و نبرد عالمانه و شجاعانه با فتنه های سهمگین پس از جنگ تحمیلی ثابت کرده است بسیج با هوشمندی، هوشیاری و آمادگی همه جانبه همواره با بصیرت و شجاعت در میدانهای نیاز انقلاب حضوری فاخر و سرنوشت ساز داشته و موقعیت خود را به عنوان نیروی راهبردی نظام و سپر مستحکم ملت ایران در صحنه جنگ های سخت، نیمه سخت و نرم برابر دشمنان تعریف و تثبیت کرده است.
وی خاطرنشان کرد: حزب مؤتلفه اسلامی آذربایجان شرقی با اعتقاد به اینکه بسیج استان ما با برخورداری از ظرفیت
ها و تواناییهای بزرگ و شخصیتهای نجیب، نخبه و برجسته در حوزههای مختلف توانسته است از آزمونهای سخت صداقت و کارآمدی سربلند بیرون آمده و مایه عزت و عظمت کشور و ثبات و ابهت نظام اسلامی شود و همچنان در پیوند خود با مقام عظمای ولایت مستحکم و متعهد است.

https://shoma-weekly.ir/DLY9fW