شهرستانها

تفکر بسیجی فراتر از پایگاه ها است

آرمان بسیج و ایمان بسیجیان توانسته است در فرهنگ دینی و اجتماعی کشور و همچنین استان مومن پرور یزد تحولات بسیار عمیقی ایجاد کند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان یزد در آستانه پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان تاریخی حضرت امام راحل (ره) و هفته گرامی داشت بسیج گفت: آرمان بسیج و ایمان بسیجیان توانسته است در فرهنگ دینی و اجتماعی کشور و همچنین استان مومن پرور یزد تحولات بسیار عمیقی ایجاد کند.

سید محمد فقیهی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره استاد حاج حبیب اله عسکراولادی افزود این یار دیرینه و پرتلاش امام خمینی و مقام معظم رهبری در حقیقت و به معنی واقعی کلمه و در عمل یک بسیجی بود. او از سالهای اول نهضت امام تا پیروزی انقلاب و از آن روز تا زمان بستری شدن در تخت بیمارستان لحظه ای از تلاش در راه خدا و اسلام و ولایت باز نماند.

ایشان در ادامه افزود: وجود بسیج در کشور ما برکات فراوانی داشته است، اما یکی از برکات وجود بسیج در صحنه کشور و انقلاب این بوده و هست که باعث انسجام متدینین شده و توانسته است قلب و روح همه کسانی که دل در گرو اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت دارند را به یکدیگر نزدیک کند.

فقیهی با اشاره به جنبه های ولائی بسیج افزود: پشتیبانی از ولایت و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه از ویژگی های بارز نهاد مقدس بسیج است که به اثبات رسانده که وقتی پیروی از ولایت باشد این امر باعث میشود جنبه های مختلف دینی تقویت شود.

وی اضافه کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، بسیج علاوه بر خصیصه مقاومت در برابر دشمنان درون و برون، درعلم جویی و در فناوری و فناوری مدرن روز چیزی از رقبا نباید کم داشته باشد،که البته در جاهایی جلوتر هم هست.

دبیر استان یزد در خاتمه یادآورشد: بسیج را نمیتوان به پایگاها وگروها محدود کرد بلکه تفکر بسیجی شامل همه عرصه ها اعم از دینی، اجتماعی، سیاسی، هنری، ورزشی و علمی است.

https://shoma-weekly.ir/WdO9Tp