شهرستانها

تفرقه افکنی بین مسلمین بزرگترین استراتژی بقای استکبار است

اشتباه بسیار بزرگ مرسی رئیس جمهور قانونی مصر این بود که به سران ارتش اعتماد و به بعضی از دوستان خود پشت کرد و آنها را از خود طرد نمود و از نقشه پشت پرده آمریکا و انگلیس بی خبر بود به گونه ای که وی را تا آنجایی که لازم بود همراهی کرده و حتی در حمایت از وی چندین نفر از مخالفین اخوان المسلمین را کشتند تا اعتماد مرسی را جلب کنند و آقای مرسی با این مکر فریب خورد و با آنها همراه شد و مجددا اعتماد نمود.. بدین گونه با عزل رئیس جمهور قانونی زحمات انقلابیون را به هدر دادند و سرنوشت نامعلومی را برای کشور مصر رقم زدند
دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد جریانات اخیر مصر که اظهار نمود: اشتباه بسیار بزرگ مرسی رئیس جمهور قانونی مصر این بود که به سران ارتش اعتماد و به بعضی از دوستان خود پشت کرد و آنها را از خود طرد نمود و از نقشه پشت پرده آمریکا و انگلیس بی خبر بود به گونه ای که وی را تا آنجایی که لازم بود همراهی کرده و حتی در حمایت از وی چندین نفر از مخالفین اخوان المسلمین را کشتند تا اعتماد مرسی را جلب کنند و آقای مرسی با این مکر فریب خورد و با آنها همراه شد و مجددا اعتماد نمود.. بدین گونه با عزل رئیس جمهور قانونی زحمات انقلابیون را به هدر دادند و سرنوشت نامعلومی را برای کشور مصر رقم زدند.

مقدسی بخشایش ادامه داد: دولتمردان همسایه عزیز ما ترکیه باید بدانند شبیه همین نقشه را برای آنها تدارک دیده اند زیرا روی کار آمدن دولت ترکیه شبیه روی کار آمدن اخوان المسلین در مصر می باشد. امید است با آگاهی به این مسئله کاری بکنند والا به سرنوشت مصر دچار خواهند شد. عین همین نقشه را برای حکومت سوریه داشتند ولی رئیس جمهور سوریه با هوشیاری تمام از این نقشه آگاه و دست رد بر سینه استکبار زد و به مقاومت در مقابل صهیونیسم بین الملی ادامه داده و می دهد بنابراین می بینیم که امروزه شکست تروریستها و حامیانشان در این کشور محرزشده است.

دبیر استان آذربایجان شرقی در مورد مسلمانان و آزاده های دنیا اظهار کرد: اگر بیدار نشوند و دیر اقدام کنند بدانند استکبار جهانی برای بقای خود در اختلاف اندازی بین مردم همه ملل و کشورها لحظه ای از پای نمی نشیند. پیامد اختلافات آنچنان خواهد بود که گروهها با گرایشات مذهبی گوناگون خودشان یکدیگر را قتل عام و نابود خواهند کرد. امروز به علت ضعف شدید، شیاطین بزرگ و کوچک در جنگها شکست خورده و توان جنگیدن را ندارند و این نقشه راه را گزیده اند تا از منافع نامشروع خود حفاظت نمایند.

https://shoma-weekly.ir/cmV18A