شهرستانها

تغییر مدیران استانی در این برهه از زمان بسیار زیان‌آور است

در مهلت پایانی دولت تلاش مسئولین باید رفع مشکلات مردم باشد تا اینکه مدیران جدید و غیربومی جایگزین کنند، چراکه تغییر و تحول در این برهه از زمان بسیار زیان‌آور است.
محمود الفت گفت: وعده های دولت همچنان در ویترین ها مانده و خاک می خورد.

محمود الفت در پاسخ به خبرنگار هفته نامه «شما» اظهار داشت: آیا مسائل متفاوت استان از جمله بیکاری و اشتغال و ازدواج جوانان که هر روز به لشکر بیکاران اضافه می شود ، با تغییر مدیران یا فرمانداران حل می شود ؟

وی افزود: در حال حاضر در هفته دولت هستیم و قاعدتا دولتمردان باید ضمن تاسی به اخلاق و ساده زیستی و انتقادپذیری و مردم داری شهدای دولت ، گزارش عملکرد به مردم بدهند. دوران و فصل تغییر فرمانداران و مدیران تمام شده ، چرا که این در دوره آغازین دولت بود و حالا وقت کار است و کار و زمان ارائه گزارش عملکرد است انتظارات مردم برآورده نشده، قول و وعده همچنان در ویترین ها مانده و خاک می خورد.

دبیر استان همدان خاطرنشان کرد: فرصتی برای تغییر نمانده، تعویض ها سنخیتی با شعار سال مقام معظم رهبری که سال 95 را سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اعلام فرمودند ندارد؛ اقدام و عمل پیشکش حداقل اقتصاد مقاومتی را در عمل اجرا کنید.تا مردم کارها و خدمات دولت را لمس کنند. هر روز گرانی اجناس و تعرفه های دولتی و غیر دولتی فشاری مضاعف بر مردم وارد می کند. استرس درون مردم لانه کرده ، نگران رکودند. بازار و تولید در خواب گران بسر
می برند. دولت تاکنون برنامه ای برای حل این معضل ها اعلام ( ارائه ) نکرده است. دولت مردان با زالو صفتان اقتصادی مبارزه کنند تا مردم دلشان گرم شود .

وی در ادامه افزود: به هر حال بجای بازی تغییرات که شاید دستاوردی برای انتخابات باشد به فکر حل مشکلات جامعه باشیم با شعار کار درست نمی شود شعار باید تبدیل به عمل شود وگرنه ارزشی ندارد. ما همچنان که با تغییر استاندار محترم مخالفت کردیم با تغییر مدیران و فرمانداران نیز مخالفیم و این نه تنها در ماههای پایانی دولت سودی به حال استان ندارد بلکه فرصت ها را تبدیل به تهدید می کند و فرصت های طلایی بر گشت ناپذیر است . لذا با تغییرات راه به ترکستان می بریم.

الفت اظهار داشت: در مهلت پایانی دولت تلاش مسئولین باید رفع مشکلات مردم باشد تا اینکه مدیران جدید و غیربومی جایگزین کنند، چراکه تغییر و تحول در این برهه از زمان بسیار زیانآور است.

وی تصریح کرد: استان دارای پتانسیل های سرشار از نیروهای توانمند بومی بوده، پس چه لزومی بر تغییر مدیران و روی کار آمدن مدیران غیربومی است؟

دبیر حزب مؤتلفه اشاره کرد: مدیرانی که بر استان و محل کار خود طی پشت سر گذاشتن زمانی آگاهی پیداکردهاند بهتر میتوانند اعمالنظر کرده و قدمی برای ساختن استان بردارند تا اینکه در این فرصت کم مدیران غیربومی استخدام کنیم زیرا تا مدیر جدید استان و محل کار خود را بشناسد فرصت ازدسترفته است. الفت افزود: این فقط روزمرگی حاصل از کار است و به ضرر استان تمام میشود.

وی در پایان با ابراز ناراحتی ادامه داد: اکنون دیگر فرصت آزمونوخطا را نداریم و این تجربه تلخی است که از گذشته گرفتهایم.

https://shoma-weekly.ir/ancBUG