شهرستانها

تغییر ارزش‌ها؛ خطری بزرگ برای هویت انقلاب اسلامی

اساس انقلاب اسلامی بر استکبارستیزی و استقلال‌طلبی بنا شده است، یعنی زمانی که مردم ما پا به عرصه انقلاب اسلامی گذاشتند با شعارهای نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی و شعار دشمن‌شکن الله‌اکبر از انقلاب خود حمایت کردند.
جواد آرینمنش، دبیر حزب موتلفه  اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت حفظ شعار مرگ بر آمریکا گفت: اساس انقلاب اسلامی بر استکبارستیزی و استقلالطلبی بنا شده است، یعنی زمانی که مردم ما پا به عرصه انقلاب اسلامی گذاشتند با شعارهای نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی و شعار دشمنشکن اللهاکبر از انقلاب خود حمایت کردند.

آرین منش جوهره انقلاب اسلامی را مبتنی بر استکبارستیزی و استقلالطلبی دانست و عنوان کرد: شعارهایی مثل مرگ بر آمریکا یک شعار استراتژیک و بیانگر دیدگاههای اصیل جمهوری اسلامی است و طبیعت  آمریکا و نظامهای استعمارگر نیز سلطهطلبی و تسلط بر کشورها است. دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی افزود: مادامی که جوهره انقلاب استکبارستیزی است و تا زمانی که خط مشی آمریکا سلطهطلبی و حمایت از رژیمهای سلطهگر به ویژه رژیم اشغالگر قدس است این شعار باید وجود داشته باشد و ملتها آن را به عنوان نماد استکبارستیزی جمهوری اسلامی میدانند.

آرین منش با بیان اینکه تغییر مشی ابرقدرتها امر بعیدی است، گفت: حیات استعمارگری در سلطه بر کشورها است لذا دست برداشتن از این شعارهای استراتژیک عدول از ارزشهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به رمز اقتدار جمهوری اسلامی گفت: اگر جمهوری اسلامی توانسته در منطقه از جایگاه ممتازی برخوردار باشد و اقتدار مستحکمی به دست آورد ناشی از اتکا به نیروهای خودی و پرهیز از وابستگی و حرکت در  مسیر استقلالطلبی بوده است.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی تاکید کرد: استقلال علمی، فناوری و نظامی از جمله مظاهر استقلالطلبی ملت ایران است لذا باید از شعارهای استراتژیک و حیاتی نظام پاسداری کنیم.

 

https://shoma-weekly.ir/9cXKzh