شهرستانها

تغییرات مدیریتی در استان نشان از احساس خطر اصلاح طلبان است

معتقدم با ائتلافاتی که در بین اصولگرایان استان شکل گرفته است طیف اصلاح طلب احساس نگرانی کرده‌اند و این تغییرات مدیریتی در استان در یک هفته گذشته یک امر طبیعی نیست.
دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین تغییرات مدیریتی در استان را یک احساس خطر از سوی اصلاح طلبان برشمرد و گفت: کدام تدبیر حکم میکند که استاندار یک استانی در 3 ماه مانده به انتخابات تغییر کند؟

محمدحسین شفیعیها، دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین در نشست خبری با حضور محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی کشور و اصحاب رسانه درباره مطرحشدن موضوع احتمال تقلب در انتخابات سال جاری اظهار کرد: این صحبتها از سوی اشخاصی مطرح میشود که خود سابقه خوبی در انتخاباتهای دورههای گذشته ندارند.
وی در ادامه افزود: دوستان اصلاح طلب ما در استان در عزل و نصب
های مدیریتی خود به بن بست رسیدهاند و با ایجاد شائبه در انتخابات سال جاری به دنبال برهم زدن فضای آرامش استان هستند.
این فعال سیاسی ادامه داد: اصولگرایان در انتخابات سال 92 به اختلاف رای 270 هزار نفری مطابق با قانون احترام گذاشتند؛ اما اصلاح
طلبان رای 10 میلیونی مردم را در سال88 نادیده گرفته و انتخابات را زیر سوال بردند.
وی اذعان کرد: معتقدم با ائتلافاتی که در بین اصولگرایان استان شکل گرفته است طیف اصلاح طلب احساس نگرانی کرده
اند و این تغییرات مدیریتی در استان در یک هفته گذشته یک امر طبیعی نیست.
شفیعی
ها تغییرات مدیریتی در استان را یک احساس خطر از سوی اصلاح طلبان برشمرد و گفت: کدام تدبیر حکم میکند که استاندار یک استانی در 3 ماه مانده به انتخابات تغییر کند؟
وی اضافه کرد: البته در ادامه این تغییرات شاهد جابجایی فرمانداران برخی از مناطق و مقامات دیگر بودیم که این موضوع امری غیرطبیعی و به نفع توسعه و آرامش استان نیست.
دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین در پایان تصریح کرد: ما از نوع برگزاری انتخابات در کشور و استان نگرانی نداریم و به سلامت انتخابات اطمینان کامل داریم.

https://shoma-weekly.ir/2Ojko9