شهرستانها

تغییرات در سطح استان با شعار فراجناحی مغایرت دارد

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان گفت:وقتی که آقای زنگنه می گوید؛ “مگر می شود مدیر مخالف دولت را بر مسند کار گذاشت؟ آیا مردم رای دادند که مخالفان دولت بر سر کار بیایند” و غیره؛ معلوم می شود که بعضی از دوستان رئیس جمهور رقبا را دشمن می بینند. پس این چیزها با شعار فراجناحی مغایرت دارد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان گفت:بعضی از دوستان رئیس جمهور رقبا را دشمن می بینند. پس این چیزها با شعار فراجناحی مغایرت دارد.

محمود الفت در گفتگو با خبرنگار هفتهنامه «شما» گفت: رئیس جمهور در یکی از سخنرانی هایش با عنوان اینکه همه یک تیم هستیم و این دولت فرا جناحی است، از رقبا و احزاب و جناحها خواست که کمک کنند تا مشکلات کشور حل شود، با عنایت به اینکه وحدت بین نیروهای انقلابی از الزامات و واجباتی است که همه باید آویزه گوششان کنند و قطعا کلام پسندیده ای است منتها این کلام زمانی کاربرد دارد که در عمل هم رئیس دولت و هم وزرای کابینه پایبند به این گفته ها باشند.

وی افزود: وقتی که آقای زنگنه می گوید؛ "مگر می شود مدیر مخالف دولت را بر مسند کار گذاشت؟ آیا مردم رای دادند که مخالفان دولت بر سر کار بیایند” و غیره؛ معلوم می شود که بعضی از دوستان رئیس جمهور رقبا را دشمن می بینند. پس این چیزها با شعار فراجناحی مغایرت دارد.

دبیر حزب موتلفه استان اظهار کرد: این حرفهای ضد و نقیص از طرف دولتمردان یک بلوف سیاسی است. کسانی که شعار وحدت می دهند، باید خود عامل به آن باشند اینها هنوز کابینه را معرفی نکرده و دولت لباس کهنه خود را در نیاورده ، شروع به قلع و قمع کرده اند یعنی که هر کس با ما نیست پس بر ماست هر کس به روحانی رای نداده حق حیات هم ندارد.

این فعال سیاسی استان خاطرنشان کرد: اینها عرصه را در استان همدان به منتقدین خودشان تنگ کردند که نمونهاش تغییراتی است که در سطح استان شروع شده و بعضی مدیران ادارات تغییر می کنند درحالیکه هنوز رئیس جمهور تنفیذ نشده است.

وی ادامه داد: در همدان این تغییرات در سطح استانداری و ادارات و حتی بخشداریها شروع شده و به بهانه های مختلف از جمله آزمون ، رای ندادن به روحانی ، ناکارآمدی و ... حتی به فرزند شهید هم رحم نکردند و این جابهجایی ها به سطح شهرستان ها هم کشیده شده، که به نوعی شبیه تبعید شده است. الفت اضافه کرد: دولت تدبیر و امید همچون دوره اصلاحات که تعریفی از جامعه مدنی نداشتند، تعریفی از اعتدال ارائه نکرده که بالاخره منظورشان از اعتدال چیست و کدام اعتدال مورد نظر آقایان میباشد؟ دبیر حزب موتلفه استان ابراز کرد: زیبنده است رئیس جمهور منتخب از ظرفیت تمام کسانی که در قامت ریاست جمهوری به عرصه انتخابات ورود کرده بودند استفاده کند و مردم را دعوت به همدلی و همراهی با دولت کند.

https://shoma-weekly.ir/Ka5G8r