شهرستانها

تعهد و تدین در حزب مؤتلفه اسلامی حرف اول را می‌زند

آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی گفت: حزب مؤتلفه از جمله احزابی است که با نیت و قصد الهی به میدان آمده و تعهد و تدین در آن حرف اول را می‌زند.
آیتالله غیاثالدین طه محمدی گفت: حزب مؤتلفه از جمله احزابی است که با نیت و قصد الهی به میدان آمده و تعهد و تدین در آن حرف اول را میزند.

آیتالله غیاثالدین طه محمدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، در دیدار اعضای حزب مؤتلفه اسلامی استان همدان با بیان اینکه ماه رمضان ماه بندگی خداوند است، گفت: خداوند در این ماه به هر بهانهای به دنبال آمرزش گناهان انسان است و به این دلیل باید تمام توجه خود را برای جلب رضای الهی به کار بگیریم. نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان خاطر نشان کرد: حزب مؤتلفه از جمله احزابی است که با نیت و قصد الهی به میدان آمده و تعهد و تدین در آن حرف اول را میزند. وی در ادامه تصریح کرد: کادرسازی از مهمترین اموری است که باید در چنین ارگانهای با ارزشی مورد توجه قرار گیرد، چراکه کشور در حال حاضر از کمبود مدیران جامع الاطراف رنج میبرد. آیتالله طه محمدی یادآور شد: باید تشکیلاتی برای تربیت مدیران در همه ارگانها ایجاد شود و افراد برای مدیریت تربیت شوند تا بهرهوری افزایش پیدا کند. رئیس شورای حوزه علمیه همدان به اهمیت گزینش در ارگانها اشاره کرد و گفت: باید از افراد صالح و سالم با سوابق روشن گزینش کرد تا در همه امور مدیریتی کشور نیروی تربیتشده وجود داشته باشد. امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به برگزاری بیش از 800 نماز جمعه در کشور، گفت: در استان همدان حدود 24 نماز جمعه برگزار میشود و در بسیاری از خطبههای اقامه شده، انتظارات واقعی جامعه به صورت کامل برآورده نمیشود و این امر در همه امور ارگانهای کشور جریان دارد و صادق است.

https://shoma-weekly.ir/l73ecG