شهرستانها

تعرض به قبور صحابه رسول‌الله اقدامی غیر‌انسانی است

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی تعرض به قبور صحابه رسول الله را اقدامی غیر انسانی برشمرد و گفت : باید مجامع بین المللی با این اقدام تروریست ها برخورد قانونی کنند.
علی احمدنیا در جمع شماری از فعالان سیاسی اصولگرا با محکوم کردن این حرکت اظهار کرد: بیگمان این اقدام تروریستی وابسته به وهابیت جهانی بوده که دشمنان اسلام از آن حمایت میکنند.وی با بیان اینکه توهین به مزار صحابه پیامبر (ص) یک حرکت غیرانسانی با هدف سوءاستفاده از احساسات مردم مسلمان سوریه است تصریح کرد: این گونه حرکت قبحآمیز تروریستهای تکفیری برخلاف تفکرات وهابیت، یاری کردن دین نیست.دبیر جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری خراسان شمالی قبح نبش قبر مسلمان در آموزههای دینی اسلام را برشمرد و افزود: همواره زیارت قبر بزرگان دینی از دستورات دینی بوده لیکن اعتقادات مسموم وهابیت این مسئله را برنمیتابد. وی تأکید کرد: در این راستا مسلمانان باید با اهداف اختلافافکنانی که  بین مسلمانان دست به جنایات و توهین به مقدسات اسلام میزنند، آگاه بوده و  آگاهانه عمل کنند. دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی در بخش دیگری با اشاره به در پیش بودن انتخابات بر حضور آحاد مردم در انتخابات 24 خردادماه امسال تاکید کرد.

وی اظهار کرد: امسال رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با توجه به نیاز کشور موضوع حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را مطرح کردند که توجه ویژه حضرت آقا به واژه حماسه نشان از حساسیت موضوع دارد از  این رو باید در انتخابات پیش رو حماسه حضور خلق کرد.

https://shoma-weekly.ir/WZ721k