شهرستانها

تعدیل نیروهای وفادار به نظام در مجلس آینده از اهداف دشمنان است

تعدیل نیروهای وفادار به نظام در مجلس شورای اسلامی آینده از اهداف دشمنان است که نباید به دام آنها گرفتار شویم


دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: تعدیل نیروهای وفادار به نظام در مجلس شورای اسلامی آینده از اهداف دشمنان است که نباید به دام آنها گرفتار شویم.
نادر مقدسی درنشست هفتگی شورای حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در اراک با بیان اینکه، تعدیل نیروهای وفادار به نظام در مجلس شورای اسلامی آینده از اهداف دشمنان است که نباید به دام آنها افتاد، افزود: دشمن می خواهد با این ترفند نظام را به چالش بکشاند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی، با بیان اینکه دشمن برای رسیدن به این هدف سلامت انتخابات را نشانه رفته است گفت: دشمن می‌خواهد با بی ثباتی در داخل ایران نظام را در موضع ضعف قرار داده و با نشان دادن حضور حداقلی مردم نظام جمهوری اسلامی را بدون پشتوانه مردمی نشان دهد.
مقدسی در این نشست به حضور برخی از عناصر فتنه در عربستان اشاره کرد وگفت: کسانی که تا دیروز مدعی تلاش برای ارتقای دموکراسی در ایران بودند و اعتقاد داشتند که در ایران استبداد و دیکتاتوری وجود دارد و خودشان را مبشر آزادی و حقوق بشر و دموکراسی و نماد حقوق بشر در ایران می‌دانستند، امروز دست به دامن پادشاه کشوری می‌شوند که بانوان در آنجا حق رانندگی ندارند و حتی در آن کشور پارلمانی وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه عربستان در منطقه، دیکتاتورترین و مستبدترین حکومت را تشکیل داده و شیعیان در این کشور در بدترین وضعیت ممکن قرار دارند، بیان کرد: در این شرایط این افراد امروز برای مبارزه با ایران اسلامی زیر نظر عربستان قرار می‌گیرند، در حالی که در جمهوری اسلامی ایران، مردم نقش کلیدی در سرنوشت نظام دارند و در 22 بهمن نیز با حضور گسترده، علاقه خود را به انقلاب و نظام نشان دادند.

https://shoma-weekly.ir/3yfzbP