ورزش

تصمیمات شتاب‌زده وزارت ورزش و جوانان

بالاخره یکی استعفاء داد. بالاخره حجت اله خطیب سرپرست 23 ماهه فدراسیون کشتی از این فدراسیون دل کند و رفت! بالاخره یک اتفاقی در این رشته افتاد تا ما تمامی عاشقان کشتی به اشتباه تصور کنیم، انتخابات ریاست فدراسیون کشتی برگزار می‌شود، اما ناگهان همه چیز دوباره به هم خورد و این در شرایطی است که تمامی اقدامات لازم از جمله رزرو هتل برای رؤسای هیأت‌ها و اعضای شرکت کننده، بلیت رفت و برگشت و سایر تدارکات جهت برگزاری مجمع انتخاباتی در روز چهارشنبه اول آبان ماه انجام شده بود، ولی در کمال شگفتی «دکتر صالحی امیری» سرپرست وزارت ورزش و جوانان این انتخابات را لغو کرد و ساعتی بعد حکم به سرپرستی «رسول خادم» مدیر تیم‌های ملی کشتی با حفظ سمت داد!
امید توکلی- بالاخره یکی استعفاء داد. بالاخره حجت اله خطیب سرپرست 23 ماهه فدراسیون کشتی از این فدراسیون دل کند و رفت! بالاخره یک اتفاقی در این رشته افتاد تا ما تمامی عاشقان کشتی به اشتباه تصور کنیم، انتخابات ریاست فدراسیون کشتی برگزار میشود، اما ناگهان همه چیز دوباره به هم خورد و این در شرایطی است که تمامی اقدامات لازم از جمله رزرو هتل برای رؤسای هیأتها و اعضای شرکت کننده، بلیت رفت و برگشت و سایر تدارکات جهت برگزاری مجمع انتخاباتی در روز چهارشنبه اول آبان ماه انجام شده بود، ولی در کمال شگفتی «دکتر صالحی امیری» سرپرست وزارت ورزش و جوانان این انتخابات را لغو کرد و ساعتی بعد حکم به سرپرستی «رسول خادم» مدیر تیمهای ملی کشتی با حفظ سمت داد!

جهت تنویر افکار عمومی تصمیم گرفتیم دلایل این موضوع را در زیر توضیح بدهیم:

1-ظاهراً «دکتر  صالحی امیری» با کاندیداهای فعلی ریاست فدراسیون کشتی مشکل داشته و هیچ یک را همسو با سیاستهای وزارت ورزش و جوانان ندیده است! سرپرست این وزارتخانه که تصور میکرد با استعفای
حجت
اله خطیب شرایط برای انتخاب یک رئیس همسو با وی پیدا میشود، در کمال نومیدی گزینهها را بررسی کرد اما به نتیجه نرسید که نرسید!

جالب اینکه خود این تصمیم وزیر ورزش و جوانان یک تخلف است. در واقع «دکتر صالحی» اول باید سرپرست فدراسیون کشتی را انتخاب کند تا این سرپرست مدیر تیمهای کشتی را برگزیند ولی حالا همه چیز عکس شده است و این یک اتفاق باور نکردنی بود که در پی استعفای حجتاله خطیب اتفاق افتاد!

2-واقعاً چی میشد یکی بدهی 6 میلیارد تومانی فدراسیون کشتی را پرداخت میکرد؟ چه میشد اگر یک اسپانسر خوب پیدا میشد و این هزینه را متقبل میشد؟ باورش کمی سخت است، اما شنیدیم جواب این سئوالات در جیب «علیرضا حیدری» است. قهرمان سابق کشتی در جلساتی با مسئولین ورزش وعده جذب اسپانسر برای حل مشکلات مالی این فدراسیون را پیش روی سرپرست وزارت ورزش و جوانان گذاشته است. گویا این پیشنهاد حسابی به دل سرپرست وزارت ورزش و جوانان نشسته و وی تصمیم گرفته با لغو انتخابات زمینه را برای حضور علیرضا حیدری فراهم کند.

نتیجه گیری نهایی: باز هم مثل همیشه فدراسیون کشتی در بلاتکلیفی و سردرگمی به سر خواهد برد.

https://shoma-weekly.ir/E9yBFp