شهرستانها

تشکیل ائتلاف بزرگ اصولگرایان راهی برای کاهش در تعدد کاندیداها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: بهترین راهکار ما برای کاهش تعداد کاندیداهای اصولگرایان، تشکیل ائتلاف بزرگ اصولگرایان است
.عبدالله فاتحی  در گفتوگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: رئیس جمهور و به طور کلی قوه مجریه باید ضمن فراهم کردن تسهیلات برای حضور حداکثری همه جریانات فکری در سراسر کشور و رعایت اصل بی طرفی و قانونمداری نباید از وظایف ذاتی خود که حل مشکلات مردم است غافل بماند.

وی بیان کرد: ریاست محترم جمهوری و دستگاههای تحت امر او نباید از جریان خاصی حمایت کنند و به دنبال به اصطلاح مهندسی کردن انتخابات به نفع حزب یا گروهی خاصی باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر نامزدهای مورد تائید روحانیت ( جامعتین ) غیر از نامزد معرفی شده از سوی حزب مؤتلفه اسلامی باشد از چه کسی حمایت خواهید کرد؟ بیان داشت: دبیرکل محترم حزب و اعضای شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی رسماً اعلام کردهاند که تصمیم جامعتین را میپذیرند ولو اینکه نامزد مورد نظر حزب کنار زده شود.

فاتحی گفت: ما از نامزد نهائی که مورد تائید روحانیت باشد حمایت میکنیم که معنی ائتلاف و اتحاد هم همین است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: پاسخ به ندای رهبری معظم و روحانیت اصیل، پاسداری از خون شهدا و ارزشهای انقلاب اسلامی، پیشرفت کشور و خدمت به مردم مد نظر ماست که از راههای مناسب و مورد تأیید روحانیت انجام میگیرد.

فاتحی در پاسخ به این سؤال که برای کاهش تعداد نامزدهای اصولگرایان چه راهکارهایی دارید ؟، گفت: راهکار ما تشکیل ائتلاف بزرگ اصولگرایان است، تشکل‌های سیاسی نامزدهای خود را به این پایگاه که در رأس آن روحانیت معظم است معرفی می‌کنند و بعد از رایزنی و بررسی نقاط قوت و ضعف نامزدها در نهایت یک نفر به عنوان نامزد اصولگرایان به مردم شریف ایران معرفی می‌شود و این بهترین شیوه کاهش نامزدهای اصولگراهاست.


https://shoma-weekly.ir/wj7zzY