شهرستانها

تشکیلات قوی انجام کارهای انقلابی را تسریع می کند

ما معتقد هستیم جامعه پیشرفت نمی‎کند مگر اینکه دقیقا به اسناد بالادستی که طبق قانون اساسی و با دیدگاه مقام معظم رهبری تصویب شده در برنامه‎ریزی کشور دخالت داده شود.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گلستان: شرکت در انتخابات یک ضرورت تام برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی است و انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت خاص بر خوردار است.

سیدحسن سیدی دبیر حزب موتلفه اسلامی گلستان در کانون اعضای حزب علی آباد اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک ضرورت تام برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی است و انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت خاص بر خوردار است لذا حزب از شش ماه گذشته مطالعات خود را برای معرفی اصلح آغاز و بعد از بررسی و نظر سنجی از دبیران خود به آقای مهندس میر سلیم رسید.

وی افزود: حزب معتقد است که باید با تمام قدرت وارد صحنه انتخابات شود و باید از آقای میر سلیم با توجه به معیارهای دقیق دفاع کرد لذا پیشنهاد ما به دیگر برادران اصولگرا این است ک با توجه به این معیارها، ایشان را به عنوان نامزد تشکل خود در ریاست جمهوری معرفی کنند.

سیدی خاطرنشان کرد: از نگاه حزب موتلفه، مهندس میر سلیم شایستگی های لازم را دارد و امیدواریم نامزد حزب، نامزد اصول گرایان باشد دبیر استان خطاب به اعضاء حزب در استان گفت: اعضای محترم باید توجه کنند که آقای
میر سلیم را حزب معرفی کرده است نه اینکه خود به میدان آمده باشد انتخاب ایشان حاصل یک کار جمعی است لذا همه باید برای معرفی ایشان در صحنه باشیم وبا تمام قوا تبلیغ کنیم. وی با اشاره به اینکه وجود تشکل ضرورت جامعه است، تصریح کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، این انقلاب بدون تشکیلات پیروز نشد تداوم آن نیز بدون تشکیلات امکان
پذیر نیست، ما هر چه بتوانیم سازماندهی را به شکل قویتر ایجاد کنیم میزان حفاظت و پیشبرد کارهای انقلاب اسلامی را تسریع کرده ایم.

سیدی با اشاره به اینکه ولایتمداری شرط اساسی جبهههای پیرو خط امام باید باشد، اظهار کرد: ما معتقد هستیم جامعه پیشرفت نمیکند مگر اینکه دقیقا به اسناد بالادستی که طبق قانون اساسی و با دیدگاه مقام معظم رهبری تصویب شده در برنامهریزی کشور دخالت داده شود.

وی گفت: برخی معتقد هستند که دولت در فرهنگ و اقتصاد تفکر لیبرالیستی دارد و معتقد نیست که قانون را رعایت کند که دلیل آن را در عدم قانونگرایی دولت میتوان دید، ما پنج برنامه پنجساله در کشور نوشتیم که همه برنامهها در شورای نگهبان تائید و به تصویب مجلس رسید اما دولت حاضر نشد لایحه بدهد و اگر فرمان مقام معظم رهبری نبود کار لنگ میماند.

این مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه دولت در زمینه مسائل اقتصادی به عدالت اجتماعی توجهی ندارد، افزود: دولت بر اساس اقتصاد مقاومتی کار نمیکند، دولت ناموفق است به دلیل اینکه رویکرد اقتصاد مقاومتی ندارد، سه سال در برجام یک فرصتسوزی کامل برای کشور به وجود آورد.

سیدی با بیان اینکه دولت در بخش مطالبات مردمی، ارزشهای انقلابی، کاهش تورم و رکود اصلا موفق نبوده است، اظهار کرد: دولت وقتی میگوید مثلا 700 هزار شغل در کشور ایجاد کرده است باید از ایشان بپرسیم که چقدر از واحدهای تولیدی تعطیل شد؟ کارخانههایی که تعطیل شدند اینها را دولت حساب نمیکند، بیکاری ناشی از تعطیلی کارخانجات را حساب نمیکند، مسئله دیگر اینکه باید دید دولت موضوع اشتغال را بر اساس چه شاخصهای تعریف میکند اگر اشتغال بر اساس نُرم جهانی تعریف کند که واویلاست یعنی کسی که هفتهای یک ساعت کار کند دارای شغل است اگر ملاک دولت این باشد ، باید فاتحه میزان اشتغالی که ایجاد کرده را خواند.

وی در خصوص حقوق شهروندی گفت: حقوق شهروندی قانونی نیست، نه مجلس آن را تائید کرده و نه به تصویب هیئت دولت رسیده است بنابراین حقوق شهروندی یک کار سیاسی و تبلیغاتی برای انتخابات آینده است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان گلستان افزود: ما بسیاری از این مسائل را در قانون اساسی داریم باید از آقایان پرسید که چرا به قانون عمل نمیکنید؟ چرا حقوق شهروندی که به تصویب مجلس و هیئت دولت نرسیده بر آن اصرار دارید؟ دولت معتقد است که به قولهایش عمل کرده اگر این طور است چرا مسیر قانونی را طی نمیکند تا حقوق شهروندی اعتبار یابد این عملکرد هیچ نتیجهای ندارد و نشان میدهد که حقوق شهروندی یک تبلیغات سیاسی بیش نیست.

https://shoma-weekly.ir/j4VhE4