شهرستانها

تشکل‌های استانی در رسیدن به فهرست واحد اصولگرایان همراهی کنند

شعرا در مورد عملکرد هیأت‌های اجرایی و نظارت در انتخابات شوراها گفت: این هیأت‌ها با استفاده از نظر مراجع چهارگانه تنها مُر قانون را مد نظر قرار داده و بحث جناحی و گروهی در این موضوع دخیل نیست. احترام به نظر و مدارک و مستندات هیأت‌های نظارت بعد از اعلام نظر قطعی برای تمام کاندیداها ضرورت دارد.
شعرا در مورد عملکرد هیأتهای اجرایی و نظارت در انتخابات شوراها گفت: این هیأتها با استفاده از نظر مراجع چهارگانه تنها مُر قانون را مد نظر قرار داده و بحث جناحی و گروهی در این موضوع دخیل نیست. احترام به نظر و مدارک و مستندات هیأتهای نظارت بعد از اعلام نظر قطعی برای تمام کاندیداها ضرورت دارد.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی در استان فارس در گفتوگو با خبرنگاران در شیراز افزود: لیست اصولگرایان در انتخابات شوراهای اسلامی فارس ممکن است تغییراتی داشته و بصورت قطعی همراه با اعلام صلاحیتها توسط جبهه متحد اصولگرایی اعلام میشود.

دبیر جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در استان فارس افزود: بیشتر تشکلهای اصولگرا در جبهه متحد اصولگرایان مجتمع شدهاند و ما به تشکلهای دیگر اصولگرا توصیه میکنیم به سمت جبهه آمده و کمک کنند تا اصولگرایان یک لیست ارائه دهند تا نتایج نهچندان مطلوب دورههای پیشین انتخابات تکرار نشود.

ابراهیم شعرا با اشاره به حواشی نامزد دولت گفت: باید مشخص شود که چه کسی برگ مرخصی رئیس جمهور را برای حضور در ستاد انتخابات امضا کرده است.

وی افزود: به طور قطع همانطور که شورای نگهبان اظهار نظر کرده طرفداری و اعلام حمایت رئیس قوهمجریه از یک کاندیدا غیرقانونی است.

وی ادامه داد: این قضیه پیش از این نیز سابقه داشت که در سفرهای استانی، همایشها و میتینگهای تهران این حمایت را دیده بودیم و به طور قطع این موضوع حمایت کاندیدایی خاص از سوی دولت محسوب میشود.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی در استان فارس با اشاره به اینکه نظر شورای نگهبان در مورد صلاحیت کاندیداها فصلالخطاب است، گفت: در بین کاندیداها تمام اضلاع سیاسی کشور حضور دارند.

ابراهیم شعراء گفت: اصولگرایانی که پایبند ‌‌به گفتمان انقلاب اسلامی هستند باید بر یک کاندیدا به وحدت رسیده و اجماع کنند که در این حالت پشتیبانی کامل مردم از اصولگرایان پیروزی آنها را رقم میزند.

شعرا در این مورد نظر جامعتین را دارای نفوذ دانست و افزود: با لحاظ داشتن نظر جامعتین باید فردی که دارای بیشترین کارآمدی و مقبولیت باشد بنا بر خرد جمعی به عنوان کاندیدای نهایی به مردم معرفی شود.

https://shoma-weekly.ir/itmKfN