شهرستانها

ترور فرزندان ایران خون حیات را به رگ دیگر جوانان تزریق می‌کند

ترورهای کور دشمنان نظام اسلامی و واهمه آن‌ها از جوانان مومن و انقلابی خون حیات را در رگ فرد فرد جوانان و دانشگاهیان ما می‌دمد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی ضمن ابراز همدردی با جامعه علمی کشور به دلیل ترور شهید احمدی روشن گفت: ترورهای کور دشمنان نظام اسلامی و واهمه آن‌ها از جوانان مومن و انقلابی خون حیات را در رگ فرد فرد جوانان و دانشگاهیان ما می‌دمد. 
 بیوک مقدسی‌بخشایش اظهار کرد: انجام اقداماتی از این دست بیش از پیش آبروی نظام سلطه را در سطح جهانی از بین می‌برد و بسیار خوشحالیم که خون این شهدا این جرثومه‌های فساد را در خود غرق خواهد کرد.
وی افزود: توجه دشمن به ترور نسل جوان علمی کشورمان به دلیل واهمه آن‌ها از ریشه دواندن انقلاب اسلامی در بین جوانانی است که به احتمال قوی خاطره روشنی از روزهای انقلاب ندارند ولی با عشق به آرمان‌های امام خمینی (ره) راه ایشان و پدران و برادران شهید خود را ادامه می‌دهند.
مقدسی افزود: در حال حاضر نظام سلطه با انجام تحریم‌های مختلف سعی در کوتاه کردن دست نخبگان کشور از فناوری‌های روز دنیاست اما نبوغ فرزندان این آب و خاک باعث شده تا سد تحریم‌ها یکی بعد از دیگری با صدای بلند شکسته شود.
دبیر موتلفه اسلامی استان خطاب به سردمداران غرب گفت: بازی کثیفی که آغاز کرده‌اید نتیجه‌ای جز نشستن لکه‌های ننگ بر دامان شما ندارد و مطمئن باشید روزی در حمام خونی که به راه انداخته‌اید غرق می‌شوید.
مقدسی اهتمام دستگاه‌های امنیتی در شناسایی و دستگیری عوامل این ترور ناجوانمردانه را خواستار شد و اضافه کرد: امیدواریم مسؤلان در تامین امنیت جانی نخبگان کشورمان اقدام اساسی صورت دهند.

https://shoma-weekly.ir/gcNdgK