شهرستانها

ترس در قاموس شهدای حزب موتلفه اسلامی راه نداشت

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان اخلاص، ولایت مداری و شجاعت را از ویژگی های برجسته و ممتاز شهدای حزب موتلفه اسلامی برشمرده گفت: این شهدا از اولیای خدا بودند که ترس در قاموس آنها راه نداشت و در بیدادگاه طاغوت نه متزلزل شدند و نه اظهار ندامت و پشیمانی کردند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالگرد شهدای حزب موتلفه اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان «محمد بخارایی، مرتضی نیک‌نژاد، رضا صفارهرندی و حاج صادق امانی به اهمیت ایثار و مقاومت در برابر دشمنان از صدر اسلام تاکنون اشاره و افزود: انقلاب اسلامی به برکت خون های پاک و مطهر شهدا و ایستادگی ملت، توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

غلام محمد طاهری با اشاره به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب در وصف شهدای حزب موتلفه اسلامی که فرمودند این شهدای چهارگانه حقیقتاً در دوران ظلمات نور خدا بودند که درخشیدند، فضا و دلها را روشن کردند و راه را به خیلی ها نشان دادند، خاطرنشان کرد: خدمت و نقش سازنده ای که شهید امانی و یارانشان با حکم آیت‌الله میلانی انجام دادند هرگز از یاد و خاطره ها نمی رود .

طاهری افزود با تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون توسط حکومت خود فروخته پهلوی که زمینه و بستر جولان بیش از پیش بیگانگان و خرد شدن کرامت ایرانیان را فراهم می کرد، در فضای خفقان آن روز باید چند خط‌شکن شجاع و باغیرت می‌آمدند تا این خط سیاه را بشکنند و به دنبال آن فضا نیز شکسته شود و راه برای دیگران باز شود که این شهیدان والامقام آمدند و رسالت خطیرشان را با عزت و سربلندی به انجام رساندند.

وی اخلاص، ولایت مداری و شجاعت را از ویژگی های برجسته و ممتاز شهدای حزب موتلفه اسلامی برشمرده و افزود: این شهدا از اولیای خدا بودند که ترس در قاموس آنها راه نداشت و در بیدادگاه طاغوت نه متزلزل شدند و نه اظهار ندامت و پشیمانی کردند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه زمانی که در مقابل دشمن کوتاه آمده و ضعف و انفعال از خود نشان بدهیم دشمن زیاده‌خواه‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: هر کجا و هر زمان ما در مقابل دشمن با قاطعیت و با صراحت برخورد کردیم، پیروز و سربلند بوده ایم.

طاهری با اشاره به قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام، اظهار داشت: متأسفانه در این قطعنامه جمهوری اسلامی ایران به عدم همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی متهم شد که این پاسخ به حسن‌نیت و شفافیت ایران، کاملاً هدفدار، مغرضانه و غیر منصفانه بود.

وی تاکید کرد: در پاسخ به صدور این قطعنامه‌ باید اقدامات عملی و جدی انجام دهیم که البته بخشی از آنچه باید صورت پذیرد آغاز و بخشی نیز در مرحله عملیاتی شدن است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کاهش سطح همکاری‌های ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و قطع کردن دوربین‌های فراپادمانی و نظارتی اظهار داشت غرب باید بداند ایران اسلامی در دفاع از حقوق مسلم ملت کوتاه نخواهد آمد و برخورداری از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و رفع تمامی تحریم‌های ظالمانه‌ای که در طول این سال‌ها اعمال شده است، از جمله حقوق مسلم ملت بزرگ و شریف ایران است.

طاهری با تاکید بر اینکه رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیوند امت اسلامی با ولی فقیه و ولایت است تصریح کرد دشمنان در صدد ایجاد خدشه در وحدت و پیوستگی بین مردم و مسئولان نظام هستند که خوشبختانه تمام نقشه‌های شوم آنان به دلیل بصیرت و پیوند امت با امام و ولی امرشان، نقش برآب و ناکام مانده است.

وی خاطرنشان کرد در خنثی نمودن توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام، نقش مردم مومن، صبور و ولایتمدار سیستان و بلوچستان که با اتحاد، همبستگی و هوشیاری شان همواره در خط ولایت و در مسیر اهداف نظام و انقلاب اسلامی حرکت نموده اند برجسته و ممتاز است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان فرصت خدمتگزاری به این مردم را یک توفیق الهی برای همه مدیران و مسئولان استان دانست و افزود: همانطور که از لحظه استقرار دولت سیزدهم تمرکز اصلی مدیران و مسئولان اجرایی کشور بر خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی بوده است، از همه مدیران و مسئولان استانی میخواهم این فرصت را مغتنم شمرده و با تمام وجود و توان در خدمت مردم باشند.

وی تصریح کرد: وحدت و همدلی مردم در توسعه استان بسیار مهم و حائز اهمیت است و آحاد و اقشار مختلف مردم نیز برای تحقق سیاست های تحولی دولت مردمی، در کنار خدمتگزاران خود باشند.

https://shoma-weekly.ir/mlGwBm