شهرستانها

تذکر حزب موتلفه اسلامی به استاندار خراسان جنوبی

دبیر حزب موتلفه خراسان جنوبی بابیان اینکه استاندار باید در بخش‌های اقتصاد مقاومتی و آسیب‌های اجتماعی بیشتر از این ورود پیدا کند، گفت: این سخنان استاندار بوی انتخابات می‌دهد و ما از مسئولان انتظار داریم همراه همگام با نماینده ولی‌فقیه و علما گام بردارند
دبیر حزب موتلفه خراسان جنوبی بابیان اینکه استاندار باید در بخشهای اقتصاد مقاومتی و آسیبهای اجتماعی بیشتر از این ورود پیدا کند، گفت: این سخنان استاندار بوی انتخابات میدهد و ما از مسئولان انتظار داریم همراه همگام با نماینده ولیفقیه و علما گام بردارند

محمد قریب در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند با اشاره به سخنان اخیر استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: نسبت به مسائل دینی باید مراجع و متخصصان در این زمینه اظهارنظر کنند و افراد عادی نباید به خود اجازه دهند که در امور دین بهراحتی صحبت کنند.

وی بابیان اینکه من در فایل صوتی سخنان استاندار خراسان جنوبی را که گوش کردم این سخنان درشان نماینده دولت نبود، افزود: امروز اگر مردم ما از شور و شادابی زیادی برخوردار نیستند به دلیل مشکلاتی که سد راه مردم است وباید استاندار به گرفتاریهای مردم ازجمله بیکاری، تورم، آسیبهای اجتماعی توجه کند.

دبیر حزب موتلفه خراسان جنوبی گفت: امروزه کمتر به آسیبهای اجتماعی پرداختهشده و مسئولان استانی باید در این راستا ورود پیدا کنند زیرا آسیبهای اجتماعی زیاد است.

قریب با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ر رابطه با اقتصاد مقاومتی افزود: رهبری در این زمینه دغدغه زیادی دارند اما متأسفانه بسیاری از دستگاهها در استان خراسان جنوبی در این راستا کوتاهی کرده که شخص استاندار باید پیگیر موضوع میبود و دستگاهها را به جنبوجوش درمیآورد.

وی بیان داشت: انتظار ما این است که بیشتر به حل مشکلات مردم توجه شود و این سخنان استاندار خراسان جنوبی باهدف انتخاباتی بیانشده اما باید هوشیار بود زیرا دشمن به دنبال دوقطبی کردن جامعه است و مسئولان باید هوشیارتر باشند که مورد سوءاستفاده قرار نگیرند.

دبیر حزب موتلفه خراسان جنوبی گفت: یکی از مشکلات ما این است که استاندار وقت درزمانی به استان آمده که بیشترین تمرکزش بر روی موضوعات انتخاباتی است و کمتر به دیگر موضوعات استان میپردازد اما باید به فکر مردم باشد.

قریب افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بیانیه صادر و نماینده ولیفقیه در خراسان جنوبی تذکرهای لازم را بیان کردند و این درست نیست که نماینده دولت گوشهای از فرهنگ و آداب یک استان را با دیگر استان کشور مقایسه کند مطرح کردن این موضوعات خوب نیست از مسئولان بالادستی هم انتظار داریم با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم این موضوعات را بیشتر رصد و تذکر دهند.

وی اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی ضمن تذکر به استاندار خراسان جنوبی و مسئولان بالادستی انتظار دارد نماینده دولت در مسیر مردم و همجهت با نماینده ولیفقیه در استان و در کنار دیگر علما حرکت کند.

https://shoma-weekly.ir/XVP2Wc