شهرستانها

تذکر حزب موتلفه اسلامی به استاندار خراسان جنوبی

دبیر حزب موتلفه خراسان جنوبی با بیان اینکه استاندار باید در بخش‌های اقتصاد مقاومتی وآسیبهای اجتماعی بیشتر از این ورود پیدا کند، گفت: این سخنان استاندار بوی انتخابات می‌دهد وما ازمسئولان انتظار داریم همراه وهمگام با نماینده ولی فقیه وعلما گام بردارند
دبیر حزب موتلفه خراسان جنوبی با بیان اینکه استاندار باید در بخش‌های اقتصاد مقاومتی وآسیبهای اجتماعی بیشتر از این ورود پیدا کند، گفت: این سخنان استاندار بوی انتخابات می‌دهد وما ازمسئولان انتظار داریم همراه وهمگام با نماینده ولی فقیه وعلما گام بردارند

محمد قریب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند با اشاره به سخنان اخیر استاندارخراسان جنوبی اظهار داشت: نسبت به مسائل دینی باید مراجع ومتخصصان در این زمینه اظهار نظر کنند وافراد عادی نباید به خود اجازه دهند که در امور دین به راحتی صحبت کنند.

وی با بیان اینکه من در فایل صوتی سخنان استاندار خراسان جنوبی را که گوش کردم این سخنان در شان نماینده دولت نبود، افزود: امروز اگر مردم ما از شور وشادابی زیادی برخوردارنیستند به دلیل مشکلاتی که سد راه مردم است وباید استاندار به گرفتاری‌های مردم ازجمله بیکاری، تورم، آسیب‌های اجتماعی توجه کند.

دبیر حزب موتله خراسان جنوبی گفت: امروزه کمتر به آسیب‌های اجتماعی پرداخته شده و مسئولان استانی باید دراین راستا ورود پیدا کنند زیرا آسیب‌های اجتماعی زیاد است.

قریب با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ر ابطه با اقتصاد مقاومتی افزود: رهبری در این زمینه دغدغه زیادی دارند اما متاسفانه بسیاری از دستگاه‌ها در استان خراسان جنوبی در این راستا کوتاهی کرده که شخص استاندار باید پیگیر موضوع می‌بود ودستگاه‌ها را به جنب وجوش در می‌آورد.

وی بیان داشت: انتظار ما این است که بیشتر به حل مشکات مردم توجه شود واین سخنان استاندار خراسان جنوبی با هدف انتخاباتی بیان شده اما باید هوشیار بود زیرا دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه است ومسئولان باید هوشیارتر باشند که مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

دبیر حزب موتلفه خراسان جنوبی گفت: یکی از مشکلات ما این است که استاندار وقت در زمانی به استان آمده که بیشترین تمرکزش بر روی موضوعات انتخاباتی است وکمتر به دیگر موضوعات استان می‌پردازد اما باید به فکر مردم باشد.

قریب افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بیانیه صادر و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تذکرهای لازم را بیان کردند واین درست نیست که نماینده دولت گوشه ای از فرهنگ وآداب یک استان را با دیگر استان کشور مقایسه کند مطرح کردن این موضوعات خوب نیست ازمسئولان بالا دستی هم انتظار داریم با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم این موضوعات را بیشتر رصد وتذکر دهند.

وی اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی ضمن تذکر به استاندار خراسان جنوبی ومسئولان بالا دستی انتظار داریم نماینده دولت در مسیر مردم و هم جهت با نماینده ولی فقیه در استان و در کناردیگر علما حرکت کند.

https://shoma-weekly.ir/8NHfRU