شهرستانها

تداوم خط ولایت با انتخاب مقام عظمای ولایت

شهدای حزب مؤتلفه اسلامی، شهیدان حاج صادق امانی، بخارائی، صفارهرندی و نیک نژاد چراغ‌های فروزانی هستند که شعاع روشنایی آنها تا ابدیت وجود دارد و ما ان‌شاءالله درصدد این هستیم که در موعد معین یادواره‌ای درخور شان و منزلت آنها داشته باشیم.
علی احمدنیا دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی در جلسه با معاونین و اعضاء حزب در استان خراسان شمالی گفت: جذب نیروی انسانی و نیز کادرسازی از بین جوانان ارزشی از دغدغههای ما در حزب است که باید به طور دقیق و حسابشده به آن بپردازیم.

دبیر استان به برگزاری یادواره شهدای حزب مؤتلفه پرداخت و افزود: شهدای حزب مؤتلفه اسلامی، شهیدان حاج صادق امانی، بخارائی، صفارهرندی و نیک نژاد چراغهای فروزانی هستند که شعاع روشنایی آنها تا ابدیت وجود دارد و ما انشاءالله درصدد این هستیم که در موعد معین یادوارهای درخور شان و منزلت آنها داشته باشیم.

وی افزود: حزب مؤتلفه خراسان شمالی همچنین در ماه مبارک رمضان برنامههای قرآنی خود را طبق سنوات قبل برگزار خواهد کرد که امیدوارم همه برادران ما در این جلسات هم حضور پررنگ داشته باشند.

احمدنیا در خاتمه به موضوع انتخابات ریاست جمهوری سال 96 پرداخت و یادآور شد: ما انشاءالله برای انتخابات ریاست جمهوری سال بعد هم برنامه خواهیم داشت منتهی در وقت خودش با هماهنگی با مؤتلفه مرکز و کسب برنامه از آنها حضور انتخاباتی خود را مجددا فعال خواهیم کرد.

دبیر حزب مؤتلفه استان با گرامیداشت یاد و خاطره تلخ ارتحال امام خمینی بیان کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب و جبهه استکبار با اذعان به بزرگی و عظمت شخصیت امام منتظر برهمخوردن اوضاع کشور در خلاء وجود رهبری بودند؛ اما با عنایت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف مجلس خبرگان رهبری در کوتاهترین زمان ممکن بهترین تصمیم را با بهترین انتخاب یعنی گزینش خلف صالح و شایسته آن امام عزیز گرفت و با انتخاب حضرت آیتالله العظمی خامنهای جبهه استکبار و دشمنان انقلاب مبهوت ماندند. وی افزود: اکنون 27سال است که از آن ارتحال ملکوتی و از آن انتخاب سرنوشتساز میگذرد. انقلاب اسلامی در طول این مدت فراز و نشیبهای بسیاری را تجربه کرده است از ناجوانمردیهای خود فروختگان که اوج آن در فتنه 88 نمایان شد تا تحریمهای ظالمانه دشمنان قسم خورده انقلاب و امام در خارج از مرزهای کشور؛ اما مسیر و راه امام همچنان با قوت و صلابت بدون کوچکترین انحرافی با هدایتهای امام خامنهای عزیز ادامه دارد و این بهترین هدیه به روح بلند و ملکوتی آن امام عزیز است.

https://shoma-weekly.ir/YEvY0x