شهرستانها

تخصص، تعهد و برنامه‌ نامزدها برای رفع مشکلات بررسی می شود

عبدالله فاتحی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: تبعیت از رهنمودهای رهبری و وحدت نیروهای انقلابی و اصولگرا رمز پیروزی در همه عرصه‌هاست.
به گزارش «بوشهرنیوز» عبدالله فاتحی اظهار کرد: جبهههای پیروان خط امام و رهبری، پایداری و جمعیت ایثارگران در سراسر کشور برای وحدت بیشتر اصولگرایان با همدیگر بیش از گذشته هماهنگ شدهاند.

وی با اشاره به وحدت همه نیروهای اصولگرا در بوشهر برای حضور در انتخابات آتی اظهار داشت: بیش از یک سال از تشکیل جبهه متحد اصولگرایان در استان بوشهر میگذرد و این جبهه هماهنگ با شورای همگرایی اصولگرایان مرکز مشغول فعالیت است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته انتخابات در شورای راهبردی اصولگرایان استان و رایزنی با شخصیتهای صاحبنظر و تاثیرگذار در حوزههای انتخابیه چهارگانه بیان داشت: هسته مرکزی احزاب سیاسی اصولگرا در کشور شکل گرفته و با تشکیل جلسات متعدد و ارتباط با استانها زمینه اتحاد و همبستگی اصولگرایان برای انتخابات اسفند 94 فراهم کرده است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: جبهههای پیروان خط امام و رهبری، پایداری و جمعیت ایثارگران در این هسته مرکزی و سراسر کشور با همدیگر هماهنگ و با سایر گروههای اصولگرا در حال گفتگو هستند.

فاتحی در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان بوشهری به گزینه واحدی برای انتخابات مجلس میرسند؟ گفت: با برنامهریزیهای انجامشده ضمن احترام به نقطه نظرات همه گروههای اصولگرا تمام سعی و تلاش خود را برای حصول وحدت با نیروهای ارزشی و ولایتمدار به کار خواهیم بست.

وی با بیان اینکه کسانی که دل در گرو اسلام ولایی و خط امام و رهبری دارند با تاسی از روحانیت مبارز و بهرهگیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به وظیفه خود در این زمینه عمل کرده و متفرق نخواهند شد، افزود: تلاش برای معرفی نامزدهایی متخصص، متعهد و کاردان که بتوانند برای رفع مشکلات مردم برنامههای جامع ارائه کنند، وحدت گروههای اصولگرا با یکدیگر و اجتناب از تفرقه و جزیرهای عملکردن موجب پیروزی در انتخابات خواهد شد.

فاتحی با اشاره به فرموده رهبر فقید انقلاب «ما موظف به انجام تکلیف هستیم و نتیجه را خداوند رقم خواهد زد» گفت: بهترین راهکار داشتن تقوای الهی و برخورد صادقانه و بیان واقعیتهای موجود و شفافسازی با مردم است.

https://shoma-weekly.ir/QBv73O