شهرستانها

تخریب دولت در استان‌ها توسط عده‌ای به نام«حامیان رئیس جمهور»

هرگز نباید در مقابل مستکبران سر تعظیم فرود آورند بلکه باید بیش از پیش بر عهدی که با مردم، امام و رهبری و انقلاب بسته‌اند وفادار باشند. چرا که آن‌ها نمایندگان یک ملت با اقتدار و عزتمند هستند.
سید موسی بلادیان- بحمدالله روز سه شنبه جشن سالگرد سی و پنجمین بهار آزادی با حضور دهها میلیونی مردم وفادار به انقلاب بسیار شکوهمند و بینظیربرگزار گردید. این راهپیمایی با شکوه نشان داد که تعلق ملت شجاع و رشید ایران به انقلاب اسلامی زمانبردار نیست و نمیتوان دوره یا زمان خاصی را برای آن منظور کرد. این راهپیمایی یک نمایش قدرت واقعی و اقتدار درونی نظام بود و راهپیمایان پاسخ محکمی به یاوهگوییهای روزهای اخیر مقامات کاخ سفید دادند و ثابت کردند که هیچ گزینهای در مقابل حضور یکپارچه و همرنگ آنها تاب مقاومت نخواهد داشت.

همچنین این راهپیمایی به رؤسای قوا این پیام را داد؛ هرگز نباید در مقابل مستکبران سر تعظیم فرود آورند بلکه باید بیش از پیش بر عهدی که با مردم، امام و رهبری و انقلاب بستهاند وفادار باشند. چرا که آنها نمایندگان یک ملت با اقتدار و عزتمند هستند.

 

آقای رئیس جمهور

جناب عالی مستحضرید که مقام معظم رهبری درفرمایشات اخیرشان هم دولتمردان و هم منتقدان را به داشتن سعه صدر دعوت فرمودهاند. همچنین بارها اعلام نمودهاید که از نقد منصفانه هم استقبال مینمایید.

اما در چند مورد گلایهها و ایراداتی هم وارد است که به برخی از آنها به اختصار پرداخته میشود:

۱-پیشرفتهای عظیم علمی امروز بیشتر در دولت نهم و دهم انجام شد و علاوه بر آن شاهد موفقیتهای خوبی در توسعه راهها، عمران و آبادانی بودیم. گرچه نگارنده این مطلب به برخی ازعملکردها و موضع گیریهای رئیس جمهور محترم سابق انتقاد داشته، اما هرگز نمیتواند موفقیتهای وی را نادیده بگیرد. در دولت شما ظاهراً آن نصف خالی آب در لیوان دیده میشود و توجهی به نیمه دوم گزارش نمیگردد. خوب است به شیوهای عمل شود که ان شاءالله بعد از اتمام مأموریت حضرتعالی دیگران بجای زیر سئوال بردن گذشته از خدماتی که انجام شده هم سخنی به میان آورند.

۲-شما در تبلیغات انتخاباتی پیوسته از کلید تدبیر یاد میفرمودید اکنون که خداوند متعال شما را در بوته آزمایش قرار داده است نباید به گونهای عمل شود که برخی از افراد با بدبینی بگویند به جای کلید تدبیر بولدوزر تخریب در دست دارید هنر یک مدیر عالی مقام همچون حضرتعالی نباید در تغییرات فراوان مسئولین و سهم خواهی یارانتان خلاصه شود. این حقیر مدیرانی را در سطح استان سراغ دارم که در دوره آقای خاتمی مسئولیت اداره کل راداشته و در زمان آقای احمدینژاد هم برخوردار از مسئولیتهای مشابه بودهاند اما اکنون شاهدیم که تغییرات در مدیریتهای استانی مشمول همه نمیشود. به عنوان مثال تعویض چندین فرماندار در سطح استان.

به نظر میرسد اینگونه عملکردها با آموزههای دینی و انقلابی که حضرتعالی در گفتار مروج آن هستید سازشی نداشته باشد. اکنون در برخی از استانها که اطلاع پیدا کردهام عدهای به نام حامیان رئیس جمهوری به دنبال پستها هستند و در اینجا شعار آیتالله بهشتی طنینانداز است که: «ما شیفتگان خدمتیم، نه تشنگان قدرت» انتظار هست که طبق دستورات اسلام شایستهسالاری را عینیت بخشید.

۳-هر چند حضرتعالی در خصوص سبد کالا که واقعاً خالی از تدبیر بود ازمردم عذرخواهی نمودید که معذلک از این تلخی کار باید میوههای شیرین گرفت و اجازه ندهید که مشابه آن به این صورت تکرار شود، زیرا زشتی عواقب آن موجب به تاراج رفتن ارزشهای انقلاب میشود.

۴-مشی امام و مقام معظم رهبری سادهزیستی بود و اصولاً اسلام علوی هم مؤید آن است. خوب است تلاش نمائید و در مظان اتهام تعویض دکوراسیون با اعتباری میلیاردی در دفتر ریاست جمهوری و به تبع آن استانداریها و ادارات کل قرار نگیرید.

*دبیر حزب موتلفه اسلامی خوزستان

https://shoma-weekly.ir/gtl4d9