شهرستانها

تخریب با برچسب تندرو

این افراد امروز پوست انداخته و نان را به نرخ روز می‌خورند روشنفکر ناب شده‌اند و با شعارهای قشنگ و جذاب مدافعان امروز ارزش‌ها و اصول را تندرو خطاب می‌کنند.
غلام محمد طاهری- کاندیداها و طرفدارانشان مراقب باشند که با بد اخلاقیهای انتخاباتی باعث کدورت و جلوگیری از نشاط انتخاباتی مردم نشوند. همه میدانند که در اندیشه دینی و انقلابی ما تندروی و کندروی هر دو محکوم است؛ اما به نظر میرسد تندروی امروز بیش از آنکه مفهوم واقعی خود را داشته باشد همان برچسب جذاب سیاسی شده که با آن واژه فرد یا افرادی را تخریب کنند تا به اهداف سیاسی خود برسند بعضی از این افراد و جریانات سیاسی هر که را منتقد خود و سدی در برابر منافع سیاسی جریان و باند خود میبینند به او برچسب تندرو میزنند.

برای سنین ما که دهه 60 و بعد از آن را یادمان هست و پیگیر جریانات سیاسی و مواضع افراد بودیم رفتار بعضا خشونتآمیز بعضی افراد در آن هنگام که در مسئولیتهای مختلف بودند قابل فراموشی نیست همین افراد خودشان را انقلابی و دیگران را طرفدار آمریکا و امپریالیزم سرمایهداری میدانستند و انقلابیون واقعی و متدینین را با این انگ از میدان خارج میکردند.

این افراد امروز پوست انداخته و نان را به نرخ روز میخورند روشنفکر ناب شدهاند و با شعارهای قشنگ و جذاب مدافعان امروز ارزشها و اصول را تندرو خطاب میکنند.

آنها میخواهند تا در دهه 90 با ژستی اینگونه فاتح میدان سیاست باشند؛ اما نمیدانند که مردم آنها را خوب میشناسند و سوابق سیاسی و رفتار اجتماعی آنها را دیدهاند.

بارها گفته شده است که حضور حداکثری مردم و نشاط انتخاباتی و انتخاب فرد اصلح، مومن، متدین و توانمند و دارای سوابق درخشان خواسته مقام معظم رهبری و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، لذا تمامی کاندیداها و طرفدارانشان مراقب باشند که با بداخلاقیهای انتخاباتی باعث کدورت و جلوگیری از نشاط انتخاباتی مردم نشوند.

* دبیر حزب مؤتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان

https://shoma-weekly.ir/uep2C3